in ,

Іспанці показали конкурента Tesla Roadster: 500-сильний Baltasar Revolt оцінили в €230 000

Прийом замовлень на іспанський 500-сильний електричний спорткар Baltasar Revolt вже оголошено.

Іспанська компанія Baltasar представила електричний трековий спорткар з допуском до доріг загального користування – Revolt. Своєю місією молода команда з Барселони бачить створення «найчистіших електричних гоночних автомобілів» й, судячи по Revolt, це їй вдасться.

Baltasar Revolt позиціонується як альтернатива Tesla Roadster. Конструкція двомісного електромобіля виготовлена ​​в основному з вуглецевого волокна. З карбону зроблені практично всі кузовні панелі, дифузор та елементи аскетично оформленого салону.

Рульове колесо знімне, всі основні функції відображаються на невеликому екрані. Для водія і пасажира передбачна пара карбонових гоночних «ковшів».

Підвіска у електричного боліда з авіаційного алюмінію та кевлару. Шасі повністю відповідає вимогам безпеки FIA. У рух Revolt призводять два електромотори, кожен з яких відповідає за одне із задніх коліс. Сукупна віддача агрегатів – 500 к.с. і 1000 Нм крутного моменту.

Рівень рекуперативного гальмування можна регулювати за допомогою шкали зліва від керма. Також є режими еко, тренувань, гонки та кваліфікації.

З місця до 100 км/год електромобіль масою 770 кг прискорюється всього з 2,5 секунди, тоді як його потенційний конкурент – Tesla Roadster з тримоторною силовою установкою набирає «сотню» за 1,9 секунди.

Для довідки, максимальний крутний момент на колесах у американського родстера – 10 000 Нм, тобто у 10 разів більше, ніж у Baltasar Revolt.

За інформацією TopGear, свій електромобіль іспанці розробляють власними силами. Складатимуть теж самі. Єдиний «сторонній» компонент у конструкції електроспорткару – 700-вольтова акумуляторна батарея вагою всього 250 кг. Її поставлятиме іспанський виробник високопродуктивних акумуляторів Millor.

Запас ходу Baltasar Revolt склдатиме понад 600 км або 40 хвилин на гоночному треку. Від швидкісної зарядної станції на 100 км шляху батарея поповнюється всього за 5 хвилин. Цікавий момент – зарядний порт розташований на панелі приладів.

Baltasar Revolt оцінили у 230 000 євро. Перші поставки клієнтам заплановані на другу половину 2022 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Aston Martin будуть схожими на бензинові спорткари.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Замість міді: японці створили новий сплав, який збільшить дальність пробігу електромобілів

До 500 км без підзарядки: Aiways готують новий преміальний електрокросовер