in ,

Електромобілі Aston Martin будуть схожими на бензинові спорткари: офіційно

Після 2030 року модельна лінійка Aston Martin буде складатися з електромобілів та плагін-гібридів.

Дві перші повністю електричні моделі Aston Martin з’являться до 2025 року, про це у інтерв’ю Financial Times розповів новий власник компанії канадський бізнесмен Лоуренс Стролла, який також являється співвласником команди Формули-1 SportPesa Racing Point. Зі слів Стролла, британці працюють над електричними спорткаром та кросовером.

Більш детально він зупинився саме на спорткарі, підкресливши, що це буде «правильний» спорткар з переднім розташуванням двигуна та заднім приводом. Така компоновка класична для бензинових автомобілів, що обумовлено виключно конструкцією. Зокрема, задній привід дозволяє забезпечити кращий розподіл ваги між осями та реалізувати більшу потужність в порівнянні з переднім. У той же час він набагато простіший повного.

Як приклад Стролла привів модель DB11, але в разі появи електричний двійник такого автомобіля приречений програвати у швидкості і управлінні електромобілям, розробленим «з нуля» на повністю електричних платформах.

Відомо, що серійне виробництво перших представників «зеленої» лінійки Aston Martin налагодять в Великій Британії. Силову установку для кросовера і спорткара, скоріше за все, запозичать у Mercedes, але, за словами Стролла, розглядаються й інші варіанти.

Під контроль Лоуренса Стролла британська марка перейшла рік тому. В першу чергу він звернув всі нові фінансово затратні проекти, включаючи електрокари, але судячи з усього, плани змінилися. Як заявляють в керівництві Aston Martin, після 2030 року у марки залишаться тільки електромобілі та гібриди.

Як раніше повідомляв Autogeek, cпецверсію кросовера Aston Martin DBX присвятили шотландському віскі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відтворення реального життя: робомобілі Waymo здатні уникнути більшості смертельних аварій

Алюмінієвий корпус і максимальна швидкість 185 км/год: у Данії побудували 1280-сильний електричний човен