Електромобіль збудував своїми руками інженер-електрик із Ужгорода Володимир Сучков.
Переробка бензинового Opel Kadett 1987 року у електромобіль обійшлася власнику 4000 доларів, ще приблизно 2000 доларів він віддав за сам автомобіль. В інтерв’ю «Карпатському об’єктиву» майстер розповів, що придбав хетчбек приблизно п’ять років тому й займався його «електрифікацією» у вільний час.
«Мені завжди кортіло спробувати сконструювати електромобіль. Більш за все мене цікавили витрати при їзді. Близько п’яти років тому я придбав Opel Kadett. Машинка була досить стара, але на ходу. За символічну ціну, здається, 2 тис. доларів. Стояв там бензиновий двигун, потужністю 1,6. Згодом я потрохи почав її переробляти. Для початку викинув двигун, радіатор, бензобак»,– розповів Володимир Сучков.
Почалося все зі збирання необхідних комплектуючих. Все необхідне шукав онлайн. Першими були придбані контролер та свинцево-кислотні акумулятори, які майстер подальшому використав для системи автономного живлення будинку, оскільки для автомобіля вони не підійшли. На свій електромобіль Володимир встановив акумулятори від Nissan Leaf 2013 року та двигун потужністю 3 кВт від навантажувача Balcancar.
«У мене не було мети змінити технічні характеристики автомобіля. Акцент було зроблено на економічності при їзді. Моїх акумуляторів вистачає на 115 км. Коштує це 30 грн (за електроенергію). А тепер вважаємо: вартість бензину – близько 30 грн за літр. Щоб проїхати машиною 100 км, потрібно близько 8-9 літрів пального. Тож виходить суттєва економія – майже в дев’ять разів дешевша. Заряджаю вдома від розетки 7 годин», – розповів Володимир.
За розрахунками майстра, окупність електричного Opel Kadett настане за три-чотири роки. Зі слів майстра, наступний електромобіль зможе зібрати за місяць, адже цей конструював для дружини.
Як раніше повідомляв Autogeek, пікап Toyota Tacoma перетворили в автономний кемпер-електростанцію.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: