in

Гібридний кросовер Toyota Corolla Cross суттєво оновили: нові системи та зовнішність

Японський автовиробник оновив кросовер Toyota Corolla Cross. Так, нова решітка радіатора отримала підсвітку, фари тепер – з тонкими горизонтальними секціями ходових вогнів.

Також у топ-версії з’явилося адаптивне дальнє світло. Головна новинка в салоні – перероблений центральний тунель. Майданчик біля основи консолі тепер розрахований на два смартфони замість одного і забезпечений бездротовою зарядкою, змінено розташування кнопок, зсунуті підсклянники, з’явився новий селектор трансмісії.

Передня панель залишилася колишньою – з віртуальними приладами (12,3 дюйми) і великим екраном медіасистеми (10,5 дюйми). Технічних змін немає. У Європі Toyota Corolla Cross пропонується лише у гібридних версіях із фірмовим електромеханічним варіатором. Базовий передньопривідний гібрид – з атмосферником на 1,8 л та потужністю системи у 140 к.с.

Середня версія оснащена 2,0- літровим мотором, але привід теж передній, а пікова потужність – 197 к.с. У топ-версії ця ж силова установка доповнена окремим електромотором на задній осі (41 к.с.), проте максимальна потужність системи – ті ж 197 к.с.

Також для ринків Європи вперше запропоновано версію GR Sport. Машина отримала більш спортивний декор та занижену на 10 мм підвіску, переналаштований підсилювач керма, а також їздовий режим Sport з загостреним налаштуванням педалі акселератора і інтенсивнішим гальмуванням двигуном. Машини у виконанні GR Sport будуть лише 2,0-літровими гібридами.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota Prius встановив рекорд паливної економічності.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобілі Nissan Leaf змінили транспортну концепцію японського міста Одавара