in

General Motors змінили власне лого, щоб бути ближче до електромобільності

Американський концерн General Motors вперше за 57 років змінив логотип.

Концерн General Motors представив новий логотип, який символізує перехід марки на електромобілі. Нове лого зберегло форму квадрата, але із закругленими кутами. Синьо-блакитна абревіатура GM на білому фоні прописана малими літерами, а не прописними, як це було останні 57 років.

Як говориться в офіційному прес-релізі компанії, нижнє підкреслення, яке залишилося тільки під буквою «m», символізує технологію Ultium. Саме тягові акумулятори Ultium й силові установки Ultium Drive у концерні вважають головними ноу-хау своїх майбутніх електрокарів.

Зміна логотипа супроводжується рекламною кампанією Everybody In (Все в Мережі), яка повинна привернути увагу потенцільних клієнтів General Motors до електромобілів.

За словами Дебори Валь, директора GM по маркетингу, настав момент для масового переходу на електромобілі й у концерна є все необхідне, щоб створити електричну модель для кожного клієнта.

Поки GM випускає тільки один електромобіль – Chevrolet Bolt EV, але за планом протягом п’яти років електрична лінійка концерну збільшиться до 30 моделей. Серед них 1000-сильний пікап GMC Hummer EV та кросовер Cadillac Lyriq.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Kia презентувала новий логотип та слоган.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Toyota Land Cruiser 70 позбавили 4,5-літрового дизельного двигуна і перетворили на електромобіль

Hyundai та Apple ведуть переговори про спільне виробництво електромобілів