General Motors зіштовхнувся з нестачею акумуляторів Ultium. Дефіцит відчувають усі заводи концерну. Як стало відомо, у керівництві GM вирішили пожертвувати майданчиком CAMI в канадському Інгерсоллі, де збирають електричні фургони BrightDrop Zevo 600 та Zevo 400. Він простоюватиме протягом місяця.
Вдатися до такого рішення довелося незважаючи на високі продажі електрофургонів та наявність замовлень у CAMI Assembly на чотири роки вперед. GM потрібен час, щоб наростити виробництво акумуляторних блоків, але зробити це одразу неможливо. Тим більше, що концерн відчуває дефіцит сировини, включаючи нікель, кобальт та літій. Основним виробником цих матеріалів являється Китай.
На CAMI Assembly працює близько 1500 чоловік. Перед зупинкою вони працювали позмінно, по два тижні з чотиритижневою перервою. За рахунок допомоги зі страхування зайнятості та різних надбавок робітники отримували 60% від зарплати. Очікується, що до роботи вони повернуться 31 липня.
В даний час GM виробляє батареї Ultium тільки на заводі Ultium Cells в Лордстауні, штат Огайо. 2024 року відкриється другий батарейний завод у Теннессі, а 2025-го – третій у Мічигані.
Як повідомив InsideEV’s із посиланням на джерела, близькі до CAMI Assembly, канадський підрозділ GM планує налагодити власне виробництво акумуляторів для фургонів BrightDrop. Його розмістять поряд із складальним заводом на площі 400 000 квадратних метрів.
На думку галузевих аналітиків, цього року GM має намір продати понад 70 000 електромобілів. В основному, це Bolt EV та EUV, які не використовують батареї Ultium.
Як раніше повідомляв Autogeek, General Motors запустили в серію новий електромобіль Chevrolet Blazer EV.
За матеріалами: InsideEVs