in

Франція першою в Європі відмовиться від зарядних станцій для електромобілів CHAdeMO на користь CCS та Type 2

Франція першою в Європі відмовиться від зарядних станцій для електромобілів CHAdeMO на користь CCS та Type 2

Уряд Франції виключив швидкісні зарядні станції стандарт CHAdeMO зі списку обов’язкових до установки на всіх нових зарядних станціях. Зарядки стандарту CHAdeMO можуть встановлюватися на добровільних засадах.

У списку обов’язкових тепер зазначені термінали стандарту CCS для швидкої зарядки постійним струмом та Type 2 для зарядки змінним струмом (22 кВт). Зарядки CHAdeMO можуть встановлюватися додатково за особистою ініціативою зарядної мережі.

CHAdeMO – це стандарт швидкої зарядки постійного струму, створений у 2010 році компаніями Nissan, Mitsubishi, Toyota, Fuki та Tokyo Electric Power Company. Працюючи на кількох швидкостях, система використовується для зарядки електромобілів та плагін-гібридів (PHEV). Зокрема, швидкісну зарядку стандарту CHAdeMO підтримують Nissan Leaf, Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Toyota Prius Plug-In, Mitsubishi Outlander PHEV та Mitsubishi i-Miev.

Франція першою в Європі відмовиться від зарядних станцій для електромобілів CHAdeMO на користь CCS та Type 2

За даними консорціуму CHAdeMO, 22% електромобілів та 15% плагін-гібридів у світі оснащені зарядними контактами CHAdeMO. Також з CHAdeMO сумісні 13% електромобілів Tesla. Для зарядки від таких терміналів використовується адаптер Tesla CHAdeMO, який можна придбати окремо.

Як раніше повідомляв Autogeek, Одеса може лишитися зарядних станцій для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Франція першою в Європі відмовиться від зарядних станцій для електромобілів CHAdeMO на користь CCS та Type 2
Розкол всередині Toyota: голова компанії не готовий попрощатися з ДВЗ – інвестори проти

Розкол всередині Toyota: голова компанії не готовий попрощатися з ДВЗ – інвестори проти

У Німеччині розробили електродвигун без постійних магнітів: він дешевший та економічніший

У Німеччині розробили електродвигун без постійних магнітів: він дешевший та економічніший