Компанія Volvo представила “позашляховий” варіант кросовера EX30. У електромобіля традиційна приставка Cross Country, збільшений дорожній просвіт, м’якша задня підвіска і декор, що відповідає духу пригод.
Перша модель із приставкою Cross Country з’явилася у Volvo у 1997 році. Це був універсал V70 XC, який відрізнявся від повнопривідних п’ятидверок збільшеним дорожнім просвітом, захисними молдингами та бамперами. Представлений електричний EX30 Cross Country слідує стопам родича. Повний привід тут є за замовчуванням. А ще розширювачі арок, опціональні позашляхові шини та чорна заглушка на передку з топографічною картою гори Кебнекайсе.
Кліренс у порівнянні із звичайним EX30 збільшений на 19 міліметрів, задня підвіска злегка “розпущена”, що має покращити їздові якості поза асфальтом. Спереду та ззаду встановлені захисні пластини. Для зберігання пляшок, аксесуарів і будь-якого дріб’язку є місткі кишені в дверях, плюс, звичайно ж, великий зсувний підлокітник з підсклянником, додатковий відсік між передніми кріслами.
У пасажирів другого ряду є окремий висувний бокс, який можна використовувати ще й як кошик для сміття. Також в оснащення EX30 Cross Country входить медіасистема з підтримкою сервісів Google та набір допоміжної електроніки. За доплату покупцям запропонують пакет Cross Country Experience, що включає поперечини для рейлінгів, багажник на дах та бризковики.
Силова установка у EX30 Cross Country двомоторна, потужністю 428 кінських сил. Батарея ємністю 69 кВт*год дозволяє машині проїжджати на одній зарядці до 427 кілометрів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.