Британський бренд MG, що з 2005 року належить китайській компанії SAIC Motor, представив повністю електричний родстер Cyberster. Це перший спортивний родстер марки після випущеного у 1995 році MG F.
Презентація передсерійної версії Cyberster відбулася у квітні цього року на автосалоні у Шанхаї. Теперішній показ був організований у лондонській студії MG. Побачити електричну новинку змогла обмежена кількість британських журналістів. Повноцінну прем’єру заплановано на липень цього року. Старт продажів приурочать до 100-річного ювілею бренду, який компанія відсвяткує влітку 2024 року.
MG Cyberster – серійна версія однойменного концепту 2021 року, але з менш екстремальною зовнішністю. За вигляд родстера відповідала лондонська студія дизайну, очолювана Карлом Готемом. З його слів, зовнішність прототипа Cyberster практично на 95% відповідає серійному автомобілю.
У нього традиційний кузов із довгим капотом, двомісною кабіною та коротким хвостом. Тканинний верх, що складається, обладнаний електроприводом. Передня частина Cyberster з гладкими фарами й підсвіченим логотипом марки, оформлена в стилістиці попередніх моделей MG. Задні ліхтарі натхнені графічним зображенням англійського прапора.
На відміну від дверей-ножиць, що дійшли до серії, світлодіодна смуга на боковинах залишилася прерогативою шоу-кару.
Завдяки витоку з патентних заявок відомо, що габаритна довжина родстера складе 4535 мм, ширина – 1913 мм, висота – 1329 мм. Такі самі параметри у нового BMW Z4.
На ринку MG Cyberster запропонують з одним та двома двигунами. Стандартні диски – 19,0-дюймові. Більш дорогі версії оснащені дисками діаметром 20,0 дюймів, які помітні на фото автомобіля.
Стартовий цінник MG Cyberster складе приблизно 50 000 фунтів стерлінгів (62 245 доларів). До виходу Tesla Roadster, Porsche Boxster EV та Fisker Ronin конкурента на ринку у британського електрородстера не буде.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний фургон Ford e-Tourneo Courier представлено офіційно.
За матеріалами: AutoExpress
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: