in ,

Електричний фургон Ford e-Tourneo Courier представлено офіційно: всі подробиці

LICENSE EXPIRES: In perp - LICENSE BY: Ford LICENSE SCOPE: A - Earned editorial, press releases, press kits. B - All non-broadcast digital and online media. C - All non-broadcast digital and online media, plus Retail and POS (showrooms, events etc). D - All print media (newspaper, magazine etc) REGION: GLOBAL. COPYRIGHT AND IMAGE RIGHTS: This content is solely for editorial use and for providing individual users with information. Any storage in databases, or any distribution to third parties within the scope of commercial use, or for commercial use is permitted with written consent from Ford of Europe GmbH only.

У рамках заходу Bring On Tomorrow Live у Копенгагені, відбулася презентація нового Ford e-Tourneo Courier. Це один із десяти повністю електричних автомобілів, які Ford планує запропонувати європейцям до 2024 року.

У компанії новинку називають багатоцільовим автомобілем для подорожей, який пропонує достатньо місця для п’яти пасажирів та їх речей. Окрім повністю електричної трансмісії, e-Tourneo Courier отримав широкий набір цифрових можливостей та підключених функцій. Також заявлено підтримку оновлень «по повітрю».

Ford e-Tourneo Courier розроблений з нуля й зовні нагадує позашляховик. У нього короткі звиси та прямі лінії кузова. Передня частина прикрашена фірмовими хромованими ґратами радіатора з тонкою світлодіодною смугою у верхній частині. Мінівен доступний у кількох комплектаціях, включаючи Active з контрастним дахом, молдингами на колісних арках, рейлінгами на даху та унікальною тканинною оббивкою сидінь.

У салоні фірмовий «Digiboard», який складається з цифрової панелі приладів та 12,0-дюймової інформаційно-розважальної системи SYNC 4 з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay. Також передбачені бездротова зарядка для смартфона та прихований відсік для зберігання «дрібничок» у центральній консолі. У задньому ряду встановлений тримісний дизайн, що складається в пропорції 60:40. У порівнянні з актуальним Tourneo Courier, електровен може запропонувати більше простору для плечей й над головою. Об’єм багажного відділення збільшено на 44%, до 570 літрів.

Автомобіль укомплектований електродвигуном потужністю 136 к.с. Ємність тягової батареї не уточнюється. Поповнювати її можна від зарядки змінного струму потужністю 11 кВт, терміналу постійного струму на 100 кВт та від звичайної побутової розетки через домашній зарядний пристрій Ford. Від пристрою потужністю 7 кВт батарея поповнюється від 10 до 100% ємності за 7,8 годин. При підключенні до швидкісного терміналу постійного струму для поповнення від 10 до 80% достатньо менше 35 хвилин, 10 хвилин достатньо для 87 км пробігу. У їздової електроніки три режими: Normal, Eco та Slippery. Також заявлено найповніший у своєму класі набір систем допомоги водієві.

Серійне виробництво Ford e-Tourneo Courier налагодять у Крайові, Румунія, з другої половини 2024 року разом із кросовером Puma. У продажі електровен з’явиться до кінця того ж року, одночасно у всіх країнах Європи. А цього літа стартує прийом замовлень на новий бензиновий Ford EcoBoost Tourneo Courier. Клієнтські автомобілі почнуть відвантажувати наприкінці 2023 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, в електромобіля Ford Mustang Mach-E зʼявився автопілот.

За матеріалами: Ford

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний родстер Carice TC2 в стилі ретро оцінили в €54 000: опубліковані фото

Салон нового електрокросовера BYD Denza N8 показали на фото: 6 сидінь, столики та великий сенсорний екран