in

Електромобільний стартап Canoo покинули всі топ-менеджери: залишилися тільки троє засновників

Електромобільний стартап Canoo покинули всі топ-менеджери: залишилися тільки троє засновників

Команда початкових співзасновників Canoo скоротилася до трьох людей.

Причиною витоку кадрів називають зміни у керівництві компанії. Як повідомила прес-служба Canoo, до кінця року команду покине головний технологічний директор Пітер Савагіан, який раніше обіймав посаду головного інженера проєкту General Motors EV1.

Також зі стартапом попрощаються виконавчий директор компанії Білл Стрікленд, голова автомобільних програм Canoo і екс-співробітник Ford, та голова підрозділу силових агрегатів Алексі Шарбонно, який раніше працював у SpaceX та Tesla.

Після видходу цієї трійки в компанії залишаться троє засновників стартапу: Сохель Мерчант, Річард Кім та Крістоф Каттнер. Перший обійме посаду технічного директора. Нині головний дизайнер Річард Кім тимчасово відповідатиме за контент та мерчендайзинг. Крістоф Каттнер, як і раніше, відповідатиме за внутрішнє і зовнішнє оздоблення автомобілів Canoo.

Це вже далеко не перша втрата кадрів для Сanoo. У червні 2020 року компанію покинули головний юрист та один із співзасновників Стефан Краузе, який раніше керував BMW. У квітні цього року в Apple перейшов генеральний директор стартапу Ульріх Кранц, а на початку року компанію залишив провідний спеціаліст з трансмісії та співзасновник Canoo Філ Вайкер.

Водночас у Canoo з’явився новий головний інформаційний директор. У понеділок цю посаду зайняв Рам Баласубраманян, який понад 20 років обіймав керівні посади в таких компаніях, як Salesforce, Motorola Solutions та Pepsi Co.

З приходом нових кадрів змінюється й стратегія розвитку компанії. Так після приходу Тоні Аквіла, який наприкінці 2020 року обійняв посаду виконавчого голови компанії, а після відходу Кранц – виконуює ще й обов’язки генерального директора, Canoo переорієнтувався на створення комерційних електромобілів, призначених для продажу малим підприємствам та автопаркам. Також Аквіла зірвав угоду з Hyundai та переніс штаб-квартиру компанії з Каліфорнії до Арканзасу, де й буде організовано виробництво автомобілів Canoo.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний мінівен Canoo Lifestyle Vehicle отримає акумулятори від Panasonic.

За матеріалами: The Verge

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Електромобільний стартап Canoo покинули всі топ-менеджери: залишилися тільки троє засновників
На словах та на ділі: як правильно зберігати та експлуатувати електромобіль взимку

На словах та на ділі: як правильно зберігати та експлуатувати електромобіль взимку

Не Porsche чи Range Rover: які автомобілі найчастіше отримували штрафи за порушення ПДР у 2021 році в Україні

Не Porsche чи Range Rover: які автомобілі найчастіше отримували штрафи за порушення ПДР у 2021 році в Україні