in

Apple зацікавилася стартапом Canoo, але переговори завершилися невдачею

Apple планувала отримати розроблену Canoo платформу для електромобілів.

У першій половині 2020 року Apple та американська стартап-компанія Canoo провели ряд секретних зустрічей, на яких обговорювалися різні варіанти співпраці, від інвестицій до поглинання. Про це повідомило видання The Verge з посиланням на людей, обізнаних у ході переговорів.

Як пише ресурс, каліфорнійський стартап цікавий Apple своєїю скейтборд-платформою, аналогів якої немає у жодного іншого стартапу чи великого автовиробника. Вона включає в себе більше електроніки, забезпечуючи більшу гнучкість при проектуванні кабіни. Також скейтборд Canoo оснащений технологією управління по дротах, яка ще не отримала широкого поширення у галузі.

У свою чергу стартап зацікавлений в Apple, як у джерелі фінансування. Але, за словами одного з інсайдерів, переговори між компаніями завершилися нічим. У самих компаніях цю інформацію не коментують.

Інформація про інтерес Apple до Canoo з’явилася після того, як Reuters повідомило, що технологічний гігант веде переговори з Hyundai про створення безпілотного електромобіля вже у 2024 році. Йдеться про Project Titan, перша інформація про який з’явилася ще у 2014 році. За ці роки проект встиг кілька разів змінити, закритися та обрости різними чутками.

Наприкінці 2020 року проект Titan відродили. Тепер компанія переорієнтувалася на створення автономного електромобіля й уже провела зустрічі з декількома потенційними партнерами, такими як Canoo й Hyundai про передачу на аутсорсинг технічного проектування та виробництва.

Hyundai та Canoo оголосили про план спільної розробки електромобілів в лютому 2020 року, але цей проект, схоже, не має відношення до переговорів стартапу з Apple. У недавніх документах, поданих до Комісії з цінних паперів та бірж, Canoo називає своє партнерство з Hyundai «угодою про надання інженерних послуг», згідно з яким компанії будуть спільно розробляти платформу для «електромобілів малого сегмента».

Стартап-компанія Canoo була заснована наприкінці 2017 року вихідцями з Faraday Future й фінансувалася китайським впливовим інвестором. Стартап планує випускати комерційні електромобілі, такі як автофургони або вантажівки для доставки їжі, а також орієнтований на споживача фургон, який буде продаватися за передплатою. Всі моделі будуть використовувати власну скейтборд-платформу стартапу.

Переговори з Apple проходили у вирішальний для Canoo момент: у 2019 році, працюючи над своїм першим прототипом, компанія втратила 182.3 мільйона доларів. Відповідно до недавньої документації, поданої до Комісії з цінних паперів та бірж, 2020 рік каліфорнійський стартап почав всього лише з 29 мільйонами доларів на рахунках.

У 2019 та 2020 роках, шукаючи джерела фінансування, Canoo проводив зустрічі з різними компаніями з Китаю та інших країн. У березні 2020 року компанія взяла позику в розмірі 7 мільйонів доларів від урядової програми захисту від пандемії. Ще 15 мільйонів надали китайські інвестори. Пізніше в тому ж році стартап звернувся до фонду Hennessy Capital Acquisition Corp IV. В результаті всіх цих зусиль до кінця 2020 році Canoo вдалося залучити близько 600 мільйонів доларів, але стартап продовжує вести переговори з великими компаніями, зацікавленими у використанні технологій та інженерного досвіду Canoo для створення своїх комерційних продуктів.

Як раніше повідомляв Autogeek, стаптап Canoo побудував масштабовану електричну вантажівку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Швидкісна зарядка та можливість підключення побутових електроприладів: нові подробиці про першу модель суббренду Ioniq

Запас ходу 417 км і напівавтономна система водіння Super Cruise: перші подробиці про новий кросовер Chevrolet Bolt