in

Запас ходу 370 км і прайс від $33 тисяч: стаптап Canoo побудував масштабовану електричну вантажівку

Ринковий дебют електровантажівкі запланований на 2022 рік, а масштабне виробництво – на 2023 рік.

Каліфорнійська стартап-компанія Canoo, раніше відома як Evelozcity, представила масштабовану багатоцільову електричну вантажівку вартістю від $33 тисяч.

Прем’єра новинки передувала дебюту Canoo на біржі і перезапуску компанії під керівництвом Тоні Акила (Tony Aquila), засновника, колишнього голови та головного виконавчого директора технологічної компанії Solera Holdings. Пост голови ради директорів Canoo пан Акила зайняв після того, як влітку цього року інвестував у стартап $35 млн.

На ринок вантажівку планують вивести у 2022 році і спочатку запропонують в двох модифікаціях, але в подальшому може з’явитися третя, більш габаритна версія.

Базова вантажівка вартістю від $33 тисяч досягає 4.4 м у довжину, 2 м у ширину та 1.9 м у висоту. Обсяг вантажного простору – 6.3 куб. м. Варіантів акумуляторної батареї три: 40, 60 та 80 кВт•год. Розрахунковий запас ходу – 210, 305 та 370 км відповідно.

Габарити більшої вантажівки: 5.2 х 2.2 х 2.6 м. Об’єм багажного простору – 14.2 куб. м. Варіанти акумуляторів ті ж, що і у базової моделі, але запас ходу по об’єктивним причина менший – 144, 225 та  305 км. Вартість такої вантажівки не озвучена.

Залежно від цільового призначення вантажівку можуть оснастити відкидними дверима або пандусом, шафками для зберігання речей, стелажами та іншими елементами.

Свій перший проект – безпілотний електричний пасажирський шаттл Canoo – стартап, заснований вихідцями з Faraday Future, представив у 2019 році. Побудований безпілотник на скейтборд-платформі, в яку упакована вся технічна начинка. У рух його приводить 304-сильний електродвигун, встановлений на задній осі. Аккумуляторна батарея ємністю 80 кВт•год забеспечує пробіг у 402 км.

Представлена компанією електровантажівка будується на тій же технологічній платформі та має аналогічні конструктивні особливості.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Європі нові вантажівки в ДВЗ зникнуть у 2040 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen побудував зарядну станцію в пустелі і вивезе туди електромобілі всіх брендів групи

LG почне масове виробництво акумуляторів нового покоління вже у 2021 році