in

Електромобілі виявились надійнішими за авто з ДВЗ: “свіжа” статистика

NEW YORK, NEW YORK - APRIL 25: Tesla cars are delivered to a showroom in Brooklyn on April 25, 2019 in New York City. The electric car company announced on Wednesday that it lost $702 million last quarter. Tesla revenue was also down 37% compared to the prior quarter. (Photo by Spencer Platt/Getty Images)

Опублікована свіжа німецька статистика, складена автомобільним клубом ADAC. Вона заснована на кількості викликів евакуаторів та технічних фахівців, а також частоті надання допомоги на дорогах для кожної моделі автомобіля. На підставі цих даних ADAC підготував черговий рейтинг надійності автомобілів, причому з розбивкою за класами, у кожному з яких визначено найкращі та найгірші моделі.

У 2024 році фахівці ADAC відгукнулися на 3,6 млн поломок, що сталися на німецьких дорогах. На думку керівництва автоклубу, минулий рік став першим, за підсумками якого можна зробити впевнені висновки про надійність електромобілів, оскільки отримано достатньо статистичних даних.

Усього було зафіксовано 43 678 випадків поломок машин на електротязі, або 1,2% від загальної кількості відмов. Зрозуміло, що робити з цих показників висновки не можна. Однак у відносних цифрах електромобілі все ж таки виявилися набагато надійнішими за машини з ДВЗ. Заявлено, що електромобілі, зареєстровані з 2020 по 2022 рік, показали лише 4,2 неполадки на 1000 машин проти 10,4 у паливних аналогів.

В першу чергу така різниця пояснюється більш простою конструкцією “електричок” з мінімальною кількістю складних деталей. Не дивно, що майже у всіх категоріях неполадок, включаючи силову установку, машини з ДВЗ мали більше (або в кращому випадку стільки ж) проблем, ніж електромобілі. Єдиний виняток – колеса та шини. Тут електромобілі вирвалися вперед: 1,3 неполадки на 1000 машин проти 0,9% у паливних моделей.

Цікаво, що слабким місцем електромобілів виявилася акумуляторна батарея. Тільки не тягова, а звичайна 12-вольтова: 50% усіх зафіксованих поломок припало саме через неї. Нарешті, самі фахівці ADAC визнають, що поки що передчасно говорити про тотальну перевагу електромобілів у надійності, адже більшість із них надто молоді. У клубу немає даних про те, як вони поведуться через 10 або 15 років експлуатації.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Audi переведуть на китайські тягові батареї.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З дизелем та гібридами: Audi A6 нового покоління показали офіційно

Дорожче мільйона доларів: електричний гіперкар навчили їздити верх ногами