Німецькі випробувачі ADAC дослідили стан тягової батареї електромобіля Volkswagen ID.3 з пробігом 100 тисяч кілометрів. Для більш жорстких умов випробування, машину майже весь час заряджали виключно на швидкісних станціях, всупереч рекомендаціям автовиробника.
Однією з головних страхів споживачів щодо електромобілів є довговічність акумуляторів. У своєму першому довготривалому випробуванні Volkswagen ID.3 німецька автомобільна асоціація ADAC виявила, що батарея електромобіля працює добре.
Після 100 000 км випробувань ID.3 має ще 93 відсотки ємності акумулятора. Організація заявила, що це цілком в межах очікуваних втрат після цієї відстані, незважаючи на те, що вона спеціально не дотримується всіх рекомендацій Volkswagen щодо зарядки.
По-перше, авто неодноразово використовував швидкі зарядні пристрої. Тест-пілоти ADAC також часто заряджали автомобіль до 100 відсотків і залишали його увімкненим (іноді на кілька днів) для наступного водія, чого автовиробник також не рекомендує.
Акумуляторна батарея ID.3 має повну ємність 82 кВт*год. Хоча відгуки про ID.3 були позитивними, ADAC все ж мав деякі пропозиції для покупців. Головним чином, він рекомендує їм бути в курсі своїх оновлень по повітрю. Організація заявила, що оновлення від Volkswagen з часом збільшили потужність зарядки, зробили силовий агрегат більш ефективним і подовжили запас ходу ID.3 у холодну пору року, поки автомобіль був у її власності.
При цьому ADAC не завершив роботу зі своїм ID.3. Організація планує продовжувати випробування автомобіля, поки він не досягне пробігу у 160 000 км, коли закінчиться гарантія від Volkswagen і ризики для власників значно зростуть.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, колишній топ-менеджер Tesla та Rivian допоможе Volkswagen розробити ПЗ для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: