in

Достатньо звичайного дорожнього конуса: в США знайшли спосіб виводити з ладу роботаксі

У Сан-Франциско група активістів, що виступають за безпеку вулиць, знайшли спосіб відключати роботаксі Cruise і Waymo за допомогою звичайних дорожніх конусів. Як виявилося, щоб деактивувати безпілотник, досить просто покласти конус на капот. Свою акцію вони назвали «Тиждень конусу» та закликають взяти в ній участь тих, хто проти поширення послуг роботаксі у місті.

Протест відбувається напередодні слухань Каліфорнійської комісії з комунальних підприємств (CPUC). Як очікується, незважаючи на зростаючу опозицію з боку міської влади та мешканців, 13 липня вона схвалить розширення розгортання автономних пасажирських транспортних засобів у Сан-Франциско. Компанії Cruise та Waymo отримають право стягувати з пасажирів плату за цю послугу, що є важливим компонентом сталого масштабування роботаксі та автономних операцій з доставки. Хоча дозволити використання безпілотників на дорогах загального користування департамент не має права.

Противники роботаксі закликають CPUC заборонити їх використання в центрі міста та в години пік, а також обмежити розміри парку. Зокрема, проти виступають Альянс таксистів Сан-Франциско та Альянс незалежних працівників. В службі роботаксі вони бачать потенційний ризик втратити робочі місця.

Активісти публікують у соцмережах відео, в яких стверджують, що безпілотники блокують рух міського транспорту, автомобілів екстрених служб та загалом ускладнюють життя городянам. Також зафіксовано випадки наїзду роботаксі на собаку та людину. Обидва зі смертельними наслідками. Дехто вважає, що безпілотники повинні переміщатися окремими вулицями.

На запит TechCrunch, у Cruise відповіли, що безпілотники компанії безпечніші за «звичайні» автомобілі. Кількість зіткнень зі значним ризиком отримання травм за їх участю на 73% менша. Автопарк компанії доставив понад 2 мільйони обідів нужденним жителям Сан-Франциско, утилізує харчові відходи місцевих підприємств та безкоштовно доставляє нових працівників служби. 

На думку одного з експертів, каліфорнійські регулятори змушують мешканців Сан-Франциско ставати піддослідними кролями для недосконалих AV-технологій. Але схоже, що ні конуси, ні експертні думки не вплинуть на рішення CPUC. На думку комісії, «запропонована послуга не призведе до значних ризиків безпеки».

Як раніше повідомляв Autogeek, роботаксі Hyundai Ioniq 5 випробували на вулицях Лас-Вегасу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відео дня: електромобілі Tesla занурились у воду по дах, щоб подолати річку

Електромобілі Audi можуть будуватися на платформі SAIC: німці шукають партнера в Китаї