in

Дослідження: які автомобілі кращі – електричні чи водневі

Volkswagen провів порівняння автомобілів, які працюють на електричних і водневих силових установках.

В результаті дослідження в компанії прийшли до висновку, що електричні автівки кращі.

При порівнянні двох типів силових установок Volkswagen спирається на дослідження, в яких йдеться про те, що водневе паливо завжди буде залишатися більш дорогим, ніж електрика. Причина проста – для його виробництва необхідно більше енергії в порівнянні з зарядкою машини.

В компанії назвали водневі моделі менш ефективними в порівнянні з електричними. Єдине хороше використання таких машин – транспорт з великою вантажопідйомністю, однак їх комерційна вигода ще не доведена. Про це також іде мова і в дослідженні Horváth & Partners.

“Якщо ми хочемо серйозно розвивати мобільність та екологічність, то маємо зосередитись на електричному приводі. Все інше – марна трата обмеженої регенеративної енергії”, – зазначив член правління бренду Volkswagen Passenger Cars, який відповідає за технічний розвиток Франк Уелш.

В дослідженні “Automotive Industry 2035 – Forecasts for the Future” йде мова про те, що втрата енергії в електромобілі становить близько 18%. Тобто ефективність моделей на електричній тязі досягає 70-80%.

В свою чергу водневі машини втрачають енергії набагато більше. Тільки 45% моделі втрачають на процесі електролізу, коли водень безпосередньо перетворюється в енергію. В результаті коефіцієнт корисної дії такої машини становить всього 25-35%.

Це означає, що водневий автомобіль споживає в два-три рази більше електроенергії на одній і ті ж відстані, ніж автомобіль з акумулятором. А в майбутньому вся енергія має використовуватись якомога ефективніше. Тому водень в силових установках використовувати не раціонально.

Експерти Boston Consulting Group в своєму дослідженні зазначили, що зараз в світі спостерігається небезпечний ажіотаж на водень. Тієї ж думки і в Horváth & Partners. Проте у техніки на водні є перспективи, але не в легковому автомобілебудуванні.

“Ми вважаємо, що у водню існує великий потенціал. Перш за все в промисловості, а також у важкому транспорті, авіації і судноплавстві”, – сказано в дослідженні.

В результаті водневі моделі мають три великі недоліки – висока вартість палива, висока вартість самих автомобілів, відсутність інфраструктури для заправки (в той час як електромобілі можна заряджати вдома).

Як раніше повідомляв Autogeek, компанії Mercedes-Benz та BMW мають намір збільшити кількість гібридних моделей через нові правила ЄС зі зменшення кількості шкідливих викидів. Обидва автовиробники оголосили, що вже цього року планують зменшити викиди вуглецю на 20%.

По матеріалах: insideevs.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Кросовер Toyota C-HR зробили повністю електричним: долатиме 400 км без підзарядки

Камера слідкуватиме за водієм: новий 3D-дисплей Continental дебютує на кросовері Genesis GV80