in

Ставка на гібрид: Mercedes та BMW змінюють стратегії – електромобілі не в фаворі

Компанії Mercedes-Benz та BMW мають намір збільшити кількість гібридних моделей через нові правила ЄС зі зменшення кількості шкідливих викидів.

Обидва автовиробники оголосили, що вже цього року планують зменшити викиди вуглецю на 20%.

Аналітики зазначають, що йдеться саме про плагін-гібриди. Й що саме їм будуть віддавати перевагу водії, а не електромобілям.

Так, очікується, що у 2020 році в Європі буде продано близько 717 тисяч плагін-гібридів, в той час як минулого року таких автомобілів продали 198 853 одиниць.

При цьому, кількість проданих електромобілів цього року очікується на рівні 652 тисяч одиниць (365 372 у 2019 році).

За останніми даними, Mercedes-Benz готує додати гібридні версії до лінійки класів C та E. Так, буде 7 нових гібридних версій моделей Mercedes-Benz E-класу, включно з тими, які поєднують акумуляторну батарею як з бензиновими, так і з дизельними двигунами.

Тим часом BMW планує додаткові гібридні варіанти до серійних універсалів Touring. Також з’явиться версія з повним приводом існуючого гібридного седана 330e з плагін, а також компактні плагін-гібриди позашляховики X1 та X2.

Варто зазначити, що концернам Daimler та BMW загрожують штрафи в 997 мільйонів та 754 мільйонів євро відповідно, якщо вони не зменшать викиди з поточних рівнів.

Як раніше повідомляв Autogeek, нова версія автомобіля SAV (Sports Activity Vehicle) з гібридним приводом об’єднує рядний 6-циліндровий бензиновий двигун з новітньою технологією BMW eDrive – потужність системи збільшена до 290 кВт/394 к.с., діапазон з електричним приводом тепер втричі більший в порівнянні з попередньою моделлю – характерний спортивний стиль, необмежені характеристики пошашляховика та видатна ефективність.

За матеріалами: electrek.co

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електрична класика: Volkswagen запустить мінівен e-Bulli у серію

“Паніка сильніше вірусу”: Tesla закриває свій завод у Фрімонті