in ,

До 480 км на одному заряді: розкрито нові подробиці про електричний кросовер Fisker Ocean

До 480 км на одному заряді: розкрито нові подробиці про електричний кросовер Fisker Ocean

Серійне виробництво електричного кросовера розпочнеться у 2022 році.  

Голова та засновник американської стартап-компанії Fisker Inc. Хенрік Фіскер поділився у Twitter новою інформацією про свою першу модель, електричний кросовер Ocean.

У своєму повідомленні він написав, що серійна модель зможе запропонувати більшу потужність та запас ходу. Раніше повідомлялося, що Fisker Ocean запропонують з декількома варіантами силових установок та батареєю ємністю 80 кВт•год, здатною забезпечити запас ходу від 400 до 480 км. Якими будуть нові цифри, Фіскер не поточнив.

До 480 км на одному заряді: розкрито нові подробиці про електричний кросовер Fisker Ocean

Відомо, що для збільшення потужності силової установки кросовера використали інвертор з карбіду кремнію. Він легший та ефективніший за звичайні й вимагає меншого рівня охолодження. Теоретично, це дозволить більш раціонально використовувати заряд батареї та збільшити запас ходу.

Окрім того, Ocean отримав нову унікальну муфту, яка також буде сприяти збільшенню запасу ходу. Завдяки чому це відбуватиметься, наразі не відомо. Всі подробиці про вдосконалений кросовер голова компанії пообіцяв озвучити у листопаді 2021 року.

До 480 км на одному заряді: розкрито нові подробиці про електричний кросовер Fisker Ocean

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Fisker PEAR вартістю до $30 000 почнуть збирати в США у 2023 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
До 480 км на одному заряді: розкрито нові подробиці про електричний кросовер Fisker Ocean
В Естонії розробили перший у світі безпілотний автомобіль на водневому паливі: опубліковані фото

В Естонії розробили перший у світі безпілотний автомобіль на водневому паливі: опубліковані фото

Легше, ніж сталь: Volkswagen виготовлятиме частину деталей за допомогою 3D-друку

Легше, ніж сталь: Volkswagen виготовлятиме частину деталей за допомогою 3D-друку