in

Легше, ніж сталь: Volkswagen виготовлятиме частину деталей за допомогою 3D-друку

Компанія Volkswagen спільно з Siemens та HP Inc розробили нову технологію 3D-друку, яка вже пройшла випробування на головному заводі німецької марки у Вольфсбурзі. Ідея полягає у з’єднання шарів металевого порошку за допомогою клею, а не лазера, як при звичайному 3D-друку. Зі слів авторів технології, це дозволило знизити трудовитрати, підвищити продуктивність та виготовити деталі вдвічі легші аналогів з листової сталі.

Розробка нового методу друку зайняла п’ять років й обійшлася Volkswagen у десятки мільйонів євро. Високотехнологічні принтери для адитивного виробництва поставила американська компанія Hewlett-Packard, а програмне забезпечення – Siemens. Також Siemens брала участь у оптимізації розташування компонентів у камері. В результаті вдалося створити «розкладку», яка дозволяє друкувати вдвічі більше деталей одночасно.

Volkswagen T-Roc

До 2025 року на заводі Volkswagen у Вольфсбурзі планують виготовляти методом 3D-друку до 100 000 деталей на рік. Першими будуть компоненти передньої стійки кабріолета T-Roc, зібраного на заводі у Оснабрюці, Німеччина.

3D-друк в Volkswagen практикують протягом останніх 25 років. Спочатку, цей метод застосовували у технічних розробках, тепер прийшла черга серійного виробництва.

Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche вперше надрукували на 3D-принтері блок електроприводу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

До 480 км на одному заряді: розкрито нові подробиці про електричний кросовер Fisker Ocean

Вугілля збиткове – ставка на ВДЕ: експерти змоделювали розвиток енергосистеми України до 2030 року