Дебютний показ прототипа, розробленого за участю Pininfarina, відбувся на Фестивалі швидкості у Гудвуді.
Водневий суперкар Viritech Apricale – спільний проєкт британської компанії Viritech та відомого італійського кузовного ательє Pininfarina, яке й збере клієнтські автомобілі на своєму заводі у Камбіано недалеко від Туріна. Наклад обмежать 25 одиницями. Перші клієнтські автомобілі планують виготовити на початку 2024 року. Орієнтовний цінник водневого суперкара Viritech Apricale – 1,5 мільйона фунтів стерлінгів (1,75 млн євро).
Apricale оснащений унікальною силовою установкою, яка складається з двох електродвигунів, сукупною віддачею 1088 к.с. та 1000 Нм, водневого паливного елемента та невеликої «формульної» батареї на 5,6 кВт•год. Запас водню – 5,4 кг – зберігається у композитних балонах, інтегрованих у шасі автомобіля, виготовленого з вуглецевого волокна. Заповнення баку воднем займає від шести до семи хвилин. Батарея заряджається за допомогою системи рекуперації. Працює система під управлінням розробленого британськими спеціалістами програмного забезпечення Tri-Volt.
Як повідомили у компанії, суперкар оснащений 20-дюймовими гібридними карбоновими колесами з ободом із вуглецевого волокна з магнієвим центром, взутими в шини Michelin PS4. У нього будуть 390-міліметрові вуглецево-керамічні гальма з шести- або чотирипоршневими супортами спереду та ззаду, ABS Bosch та коробка передач з одним передавальним числом. Споряджена маса купе – менше 1000 кг. Максимальна швидкість перевищить 320 км/год. Час прискорення від 0 до 100 км/год – менше ніж 2,5 секунди. Очікуваний запас ходу – 483 км за звичайного водіння та близько 322 км – «при важкій роботі на трасі».
Як раніше повідомляв Autogeek, воднемобіль Hyundai Nexo здійснив шестигодинний заїзд при мінусових температурах.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: