Багато автовиробників поспішають оголосити про припинення використання двигунів внутрішнього згоряння, але мова не про BMW. Під час презентації на Rhine-Main Business Initiative у Франкфурті генеральний директор Олівер Зіпсе захистив рішення компанії використовувати двигуни “старої школи”.
Німецька газета Frankfurter Allgemeine Zeitung цитує керівника BMW, який каже, що баварський бренд “не хоче списувати двигун внутрішнього згоряння”. Топ-менеджер пояснив, що відмова встановити термін придатності для ДВЗ не відображає брак ініціативи бренду: “Відкритість до технологій – це не відставання в прийнятих рішеннях”.
Він також зазначив, що це неправильно “принижувати продукти, які все ще пропонуються і добре продаються”, і торкнувся теми синтетичного палива. Оскільки у світі існує більше одного мільярда автомобілів, Зіпсе стверджує, що важливість існуючих транспортних засобів недооцінюється.
Заміна кожного існуючих авто з ДВЗ на електромобілі за короткий проміжок часу неможлива, до того ж виробництво більшості нових електромобілів також не є екологічним. Саме тому генеральний директор вважає, що синтетичне паливо не менш важливе, ніж електромобілі, і з ним існуючі автомобілі зможуть працювати без шкоди для навколишнього середовища.
Керівництво BMW стверджувало, що якщо продаж нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння буде заборонено, багато людей просто будуть довше зберігати свої існуючі автомобілі з ДВЗ, адже електромобілі все ще дорожчі за свої бензинові і дизельні аналоги.
Це не означає, що BMW віддає перевагу двигунам внутрішнього згоряння над електромобілями. Цього року компанія поставила за мету, щоб транспортні засоби з нульовим рівнем викидів становили 15 відсотків від загального обсягу продажів. До кінця десятиліття, за прогнозами мюнхенської компанії, кожен другий автомобіль, який вона продаватиме, не матиме ДВЗ.
Головні суперники BMW ставлять перед собою більш високі цілі. Mercedes вважає, що вже в 2030 році він зможе перейти на чисто електричний транспорт, “якщо дозволять ринкові умови”. Audi вже з 2026 року збирається презентувати лише електромобілі та припинить виробництво авто з ДВЗ у 2032 році.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, новий електромобіль BMW iX2 показали офіційно.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: