in

Більший запас ходу та краща динаміка: електромобіль Skoda Enyaq суттєво оновився

Чеський автовиробник суттєво оновив електричний кросовер Skoda Enyaq. В результаті авто отримав більший запас ходу, кращу розгінну динаміку та потужність силової установки.

Усі версії Skoda Enyaq отримали оновлення. Так. Базовий електромобіль Enyaq 60 отримав прибавку  запасу ходу лише у 5 км – 400 км. При цьому модифікація з тяговою батареєю на 77 кВт*год отримала прибавку потужності у 81 к.с. Таким чином, у арсеналі машини 282 сили. Завдяки цьому розгінна динаміка електромобіля від 0 до 100 км/год скоротилась з 7,5 до 6,7 секунди, а максимальна швидкість зросла до 160 км/год.

Електромобіль також отримав додаткові 19 км запасу ходу на електротязі, і тепер може проїхати до 565 км без підзарядки. Монопривідна версія електричного кросовера як і раніше підтримує зарядку потужністю до 135 кВт. При цьому повнопривідний варіант здатен заряджатись від станцій потужністю 175 кВт.

Флагманська версія Enyaq vRS також отримала прибавку у потужності. Мова йде про приріст віддачі з 291 до 330 к.с. Електричний кросовер 2024 модельного року розганяється від 0 до 100 км/год за 5,5 секунди – на цілу секунду швидше, ніж раніше. Його запас ходу також збільшився, і тепер складає 541 км, що на 24 км більше, ніж до оновлення.

Skoda також покращила роботу інформаційно-розважальної системи та цифрової панелі приладів. Окрім того, ряд версій вже у “базі” отримав підігрів сидінь, світлодіодні матричні ліхтарі, тризонний клімат-контроль і адаптивний круїз-контроль.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Skoda оновила свій найшвидший електромобіль Enyaq vRS.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Від $31 000: Китайський електричний кросовер IM LS6 зібрав 25 000 бронювань до офіційної прем’єри

Nissan використав стимулятор мозку, щоб покращити успіхи команди у Formula E