in

Більша батарея та нові шини: електромобіль Hyundai Ioniq 5 перетворили на справжній позашляховик

Електромобіль Hyundai Ioniq 5 – це один із найбільш популярних електричних кросоверів сьогодення. Корейський автовиробник представив спеціальну позашляхову версію XRT, яка повинна привернути до моделі нових потенційних покупців.

XRT є другою спеціалізованою комплектацією, яка приєдналася до модельного ряду Ioniq 5, після високопродуктивного Ioniq 5 N. Відомо, що Hyundai збільшив кліренс авто на 2,5 см за рахунок модернізації підвіски, а також встановив на авто нові 18-дюймові колеса, взуті у всюдиходні шини.

XRT також отримав два унікальних варіанти кольорів: Ultimate Red і Cosmic Blue Pearl. Є також пара пофарбованих у червоний колір буксирних гаків спереду, які, за словами Hyundai, можуть витримати навантаження до 3000 кг кожен.

Технічна складова Ioniq 5 також зазнала серйозних оновлень. Так, базова тягова батарея тепер має ємність у 63 кВт*год замість 58 кВт*год, а “дальнобійна” версія отримала акумулятор на 84 кВт*год.

Окрім того, версія XRT оснащена більшим акумулятором і системою повного приводу з двома електромоторами вже у стандартній комплектації, що має сенс, враховуючи її орієнтир на бездоріжжя.

Цікаво, що Hyundai Ioniq 5 для американського ринку також тепер отримали зарядний порт стандарту NACS, як на Tesla. У Hyundai кажуть, що він також оснастить авто адаптером для розеток CCS.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, спортивний електромобіль Hyundai Ioniq 5 N розкрив ціни та детальні характеристики.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Від $14 000: Wuling від GM представив великий електрифікований кросовер з запасом ходу у 1100 км

Гібридний кросовер Cupra Terramar показали офіційно