Apple планувала отримати розроблену Canoo платформу для електромобілів.
У першій половині 2020 року Apple та американська стартап-компанія Canoo провели ряд секретних зустрічей, на яких обговорювалися різні варіанти співпраці, від інвестицій до поглинання. Про це повідомило видання The Verge з посиланням на людей, обізнаних у ході переговорів.
Як пише ресурс, каліфорнійський стартап цікавий Apple своєїю скейтборд-платформою, аналогів якої немає у жодного іншого стартапу чи великого автовиробника. Вона включає в себе більше електроніки, забезпечуючи більшу гнучкість при проектуванні кабіни. Також скейтборд Canoo оснащений технологією управління по дротах, яка ще не отримала широкого поширення у галузі.
У свою чергу стартап зацікавлений в Apple, як у джерелі фінансування. Але, за словами одного з інсайдерів, переговори між компаніями завершилися нічим. У самих компаніях цю інформацію не коментують.
Інформація про інтерес Apple до Canoo з’явилася після того, як Reuters повідомило, що технологічний гігант веде переговори з Hyundai про створення безпілотного електромобіля вже у 2024 році. Йдеться про Project Titan, перша інформація про який з’явилася ще у 2014 році. За ці роки проект встиг кілька разів змінити, закритися та обрости різними чутками.
Наприкінці 2020 року проект Titan відродили. Тепер компанія переорієнтувалася на створення автономного електромобіля й уже провела зустрічі з декількома потенційними партнерами, такими як Canoo й Hyundai про передачу на аутсорсинг технічного проектування та виробництва.
Hyundai та Canoo оголосили про план спільної розробки електромобілів в лютому 2020 року, але цей проект, схоже, не має відношення до переговорів стартапу з Apple. У недавніх документах, поданих до Комісії з цінних паперів та бірж, Canoo називає своє партнерство з Hyundai «угодою про надання інженерних послуг», згідно з яким компанії будуть спільно розробляти платформу для «електромобілів малого сегмента».
Стартап-компанія Canoo була заснована наприкінці 2017 року вихідцями з Faraday Future й фінансувалася китайським впливовим інвестором. Стартап планує випускати комерційні електромобілі, такі як автофургони або вантажівки для доставки їжі, а також орієнтований на споживача фургон, який буде продаватися за передплатою. Всі моделі будуть використовувати власну скейтборд-платформу стартапу.
Переговори з Apple проходили у вирішальний для Canoo момент: у 2019 році, працюючи над своїм першим прототипом, компанія втратила 182.3 мільйона доларів. Відповідно до недавньої документації, поданої до Комісії з цінних паперів та бірж, 2020 рік каліфорнійський стартап почав всього лише з 29 мільйонами доларів на рахунках.
У 2019 та 2020 роках, шукаючи джерела фінансування, Canoo проводив зустрічі з різними компаніями з Китаю та інших країн. У березні 2020 року компанія взяла позику в розмірі 7 мільйонів доларів від урядової програми захисту від пандемії. Ще 15 мільйонів надали китайські інвестори. Пізніше в тому ж році стартап звернувся до фонду Hennessy Capital Acquisition Corp IV. В результаті всіх цих зусиль до кінця 2020 році Canoo вдалося залучити близько 600 мільйонів доларів, але стартап продовжує вести переговори з великими компаніями, зацікавленими у використанні технологій та інженерного досвіду Canoo для створення своїх комерційних продуктів.
Як раніше повідомляв Autogeek, стаптап Canoo побудував масштабовану електричну вантажівку.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: