Офіційна прем’єра HiPhi Z відбудеться у квітні 2022 року на автосалоні у Шанхаї.
Прототип майбутнього серійного автомобіля китайський стартап показав минулими вихідними. Зі слів розробників, новий електроседан практично на 95% готовий до виробництва.
Габаритами HiPhi Z Digital GT порівняний з Porsche Panamera й відрізняється складними формами кузова. Місце традиційної решітки радіатора зайняла квадратна передня панель, окреслена з трьох боків тонкими світлодіодними смугами. Матриці світлодіодів у фарах, ліхтарях та дверях діють як інтерактивна система ISD (Intelligent Signal Display або Інтелектуальний дисплей сигналу).
Особливість седана – двері без зовнішніх ручок: розпізнавши власника електроніка відкриває їх автоматично. Відкрити двері самостійно можна лише із салону.
Місце традиційних бічних дзеркал заднього виду зайняли невеликі камери. На кормі седана красується активний висувний спойлер. Також там розташований зарядний порт.
Чотиримісний салон седана укомплектований 19-дюймовим центральним дисплеєм, який встановлено на маніпуляторі IRS (Interactive Robotic System), повертається на 90 градусів. Між сидіннями другого ряду встановлені невеликий тачскрин та аудіосистема Meridian із голосовим помічником HiPhi Bot. Над головами у пасажирів – панорамний дах із двох секцій.
Але головна фішка цього електромобіля – у його надзвичайних можливостях та системі автономного управління. По суті, він пропонує безпеку гоночного симулятора, але у реальному житті. Простіше кажучи, як би ви не керували ним (перетинаючи роздільну смугу і навіть чіпляючи узбіччя), електромобіль все одно не дасть вам змогу потрапити в ДТП завдяки безлічі датчиків, камер та розумному програмному забезпеченню, яке все тримає під контролем.
HiPhi Z – друга модель стартапу Human Horizons, створеного у 2017 році в Шанхаї. Першим був кросвен HiPhi X, який у вересні цього року став найбільш затребуваним електромобілем у Китаї з цінником понад 500 000 юанів ($78 217). За даними CATARC (China Automotive Technology & Research Center), у вересні продажі HiPhi X зросли на 36,7% і склали 641 од. Позаду китайського кросвена залишилися такі моделі, як Porsche Taycan (585 од.), Hongqi E-HS9 (367 од.), Mercedes-Benz EQC (319 од.), Audi e-tron (226 од.), (23 од.), Tesla Model S (7 од.) та Tesla Model X (6 од.).
Обидві моделі побудовані на скейтборд-платформі HOA (Human Oriented Architecture) й використовують повнокероване шасі, автопілот HiPhi Pilot з 31 датчиком (включаючи лідар, сім камер та радари), систему на чіпі Nvidia Drive AGX Orin та 5G.
Не виключено, що й силова установка у них буде одна на двох. У такому випадку HiPhi Z зможе запропонувати 598 к.с., розгін до 100 км/год менше, ніж за 4,0 секунди та запас ходу близько 550-650 км у вимірювальному циклі NEDC.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Hongqi E-QM5 почали продавати онлайн.
За матеріалами: Autohome
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: