in

Аналітики пояснили, чому китайські електромобілі щороку збільшують продажі: названо ключові фактори

У новому звіті консалтингової фірми AlixPartners прогнозується, що до 2030 року китайські автовиробники поглинуть 33% світового автомобільного ринку, порівняно з долею приблизно у 21% сьогодні. Простіше кажучи, кожен третій автомобіль, проданий у 2030 році, буде від китайського бренду, тоді як сьогодні це лише кожне п’яте авто.

“Автомобілебудівників, які очікують продовжувати працювати за звичайними принципами, чекає суттєва втрата ринків”, – сказав у заяві Ендрю Бергбаум, глобальний співкерівник автомобільної та промислової практики AlixPartners.

За його словами, революція, що відбувається у світовій автомобільній промисловості, викликана неймовірним і колись немислимим дозріванням китайських автовиробників, які роблять багато речей інакше.

Значна частина цього зростання відбудеться на величезному китайському ринку, де домашні виробники роками витісняють європейських та американських гравців. Але китайські автомобільні компанії також готуються до серйозної глобальної експансії. За межами Китаю їхня частка продажів автомобілів зросте з 3% цього року до 13% у 2030 році, кажуть у AlixPartners. За останні роки Китай обійшов Німеччину та Японію, та став найбільшим у світі експортером автомобілів.

Що ж саме роблять китайські автовиробники “по-іншому”, що дає їм таку перевагу в майбутньому? По-перше, Китай принаймні десять років інвестував значні кошти в своє виробництво електромобілів і все, що її підтримує — від виробництва акумуляторів до переробки літію та видобутку корисних копалин. Це дозволило китайським автовиробникам випередити конкурентів як за вартістю електромобілів, так і за технологіями.

У США ціни на електромобілі залишаються вперто високими, оскільки електромобілі є відносно новою технологією, а виробники, окрім Tesla, ще не досягли значної економії на масштабах виробництва. Китайські автомобільні компанії обійшли цю проблему. За даними AlixPartners, китайські бренди користуються перевагою в ціні на 35% порівняно з іншими виробниками завдяки нижчим витратам на оплату праці та інтенсивній вертикальній інтеграції. Згідно з дослідженням, з 2009 по 2023 рік уряд Китаю витратив майже чверть трильйона доларів на розвиток випуску електромобілів.

За словами аналітиків, китайські бренди також приділяють більше уваги технологіям і дизайну салону. Крім того, китайські компанії надзвичайно швидко змінюють свої авто, зберігаючи їх постійно “свіжими” для споживачів. За даними AlixPartners, вони розробляють нові моделі приблизно вдвічі швидше, ніж традиційні виробники — за 20 місяців проти 40 місяців.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

За $27 000: XPeng показав новий електричний седан зі штучним інтелектом

Дебют за тиждень: заряджений електричний хетчбек Mini JCW E покажуть у Гудвуді