in ,

Американський стартап презентував одразу двох конкурентів електричній вантажівці Tesla Semi

Електричні тягачі стартапу Xos Trucks виявилися значно дешевшими за вантажівку Tesla.

Американський стартап Xos Trucks, який ще донедавна займався електрифікацією вантажних автомобілів сторонніх виробників і продажем невеликих електричних вантажівок SV05 Stepvan, має намір скласти конкуренцію компанії Tesla.

Компанія, заснована у 2016 році в Лос-Анджелесі, націлилася на новий для себе ринок – тягачів та розвізних фургонів. Презентація перших двох моделей – Xos HDXT та Xos MDXT – вже відбулася.

Зі слів генерального директора Xos Дакоти Семлер, головна мета стартапу – створення автопарку майбутнього та забезпечення клієнтів «безпечнішими, екологічнішими та економічно ефективнішими продуктами». Як стверджується, створені компанією тягачі «забезпечують велику дальність поїздки, служать довше та коштують дешевше для всіх типів автопарків».

Так потужніший Xos HDXT здатний буксирувати причіп загальною масою понад 25 тонн. Тягач укомплектований електричною силовою установкою сукупною потужністю близько 798 к.с. Заявлений запас ходу – від 177 до 370 км залежно від навантаження та деяких інших факторів. Ємність тягової батареї не уточнюється, але її можна поповняти від терміналів потужністю 350 кВт. Розрахунковий час заряджання – 90 хвилин.

Менший Xos MDXT здатний тягнути причіп максимальною масою всього 9 тонн. Залежно від версії потужність силової установки такої вантажівки складає 401 або 469 к.с. Запас ходу – від 239 до 434 км. Батарея підтримує заряджання потужністю 150 кВт.

Разом із вантажівками старт пропонує програмне забезпечення для керування автопарками – Xosphere. Завдяки ПЗ менеджери зможуть контролювати ефективність використання автомобілів та їх технічне обслуговування.

Першим функціонал Xosphere оцінив виробник уніформи та захисного одягу UniFirst з Вілмінгтону, штат Массачусетс, який експлуатує електричні фургони Xos SV05 Stepvan.

Як раніше повідомляв Autogeek, Daimler Trucks представили свою найбільшу електричну вантажівку Freightliner Cascadia.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Як виглядатиме перший електрифікований Bentley Continental GT: зʼявилися нові фото без камуфляжу

Renault не можуть визначитися: сьогодні електромобілі не на часі, а завтра може бути пізно