in

Daimler Trucks представили свою найбільшу електричну вантажівку Freightliner Cascadia

Серійне виробництво важкої електровантажівки розпочнеться до кінця 2022 року.

Компанія Daimler Truck та її американський бренд Freightliner представили серійну версію повністю електричної вантажівки eCascadia. Вона побудована на базі популярного у Північній Америці потужного магістрального тягача Freightliner Cascadia для перевезення важких вантажів на далекі відстані (клас 8, повна маса > 15 т).

Як повідомляється, з 2018 року Freightliner спільно з клієнтами використовує парк акумуляторних електричних вантажівок для повсякденних перевезень. У тестовому парку компанії більш ніж 40 акумуляторних електромобілів Freightliner eCascadia та середньотоннажних Freightliner eM2. Вони використовуються для обслуговування майже 50 клієнтів, включаючи провідних операторів автопарку США, таких як Penske Truck Leasing, NFI, Knight-Swift, Schneider, Ryder та JB Hunt. В цілому за ці роки eCascadia проїхали понад мільйон тестових миль (1,6 млн км).

У поєднанні з інтенсивною програмою внутрішніх випробувань кількох прототипів цей досвід щоденної експлуатації дозволив створити потужну та ефективну електричну вантажівку з декількома варіантами акумулятора та ведучого моста. Запас ходу eCascadia складає близько 370 км залежно від конфігурації. Він може використовуватися як для транспортування «від складу до складу», так і «для останньої милі».

В основі eCascadia лежить глобальна стандартизована архітектура для повністю електричних вантажівок. Новинка стане третьою моделлю після торішнього Mercedes-Benz eActros та запланованого на кінець цього року Mercedes-Benz eEconic, оснащеною системою ePowertrain, розробленою спільно з американським брендом Detroit.

eCascadia доступний з одним двигуном (320 к.с.) або з двома двигунами (470 к.с.) та трьома варіантами акумуляторів, що відрізняються ємністю та середнім часом зарядки: 194 кВт•год (від 1,5 до 3 годин), 291 кВт•год ( від 2 до 4 годин) та 438 кВт•год (від 2 до 6 годин). За даними виробника, до 80% ємності батарея тягача заряджається приблизно за 90 хвилин.

Перші поставки Freightliner eCascadia розпочнуться до кінця 2022 року. Запуск електротягача у серію стане ще одним кроком Daimler Truck та його клієнтів у США на шляху до безвуглецевих вантажних перевезень.

Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

260 км на одному заряді: німці з китайського електромобіля зробили міні-сміттєвоз

Як виглядатиме електричний позашляховик Honda Prologue: перші зображення