in

Renault не можуть визначитися: сьогодні електромобілі не на часі, а завтра може бути пізно

Renault не можуть визначитися: сьогодні електромобілі не на часі, а завтра може бути пізно

У Renault-Nissan-Mitsubishi створять новий бренд з розробки та виробництва електромобілів.

Ще кілька днів тому генеральний директор Renault Лука Де Мео заявляв, що ранній перехід на електромобілі шкідливий для екології, а вже сьогодні вирушив до Японії домовлятися з партнерами по альянсу про створення нового електромобільного бренду. Виступаючи на конференції Financial Times «Майбутнє автомобіля» Де Мео сказав, що зважаючи на інфраструктуру, матеріальні витрати та вплив на екологію електромобілі наразі себе не виправдовують.

На думку Де Мео, продажі бензинових і дизельних автомобілів ще не досягли свого піку, а гібридні моделі завдають менше шкоди екології, ніж електромобілі, якщо враховувати повний цикл виробництва, від видобутку сировини і до утилізації. Топ-менеджер закликав інвестувати у двигуни внутрішнього згоряння, назвавши відмову від них передчасною. Нагадаємо, що в Європейському Союзі заборона на нові автомобілі з ДВЗ починає діяти у 2035 році.

Renault не можуть визначитися: сьогодні електромобілі не на часі, а завтра може бути пізно
Renault 5 EV

Але, як виявилося, «не все так однозначно». За інформацією японських ЗМІ, Лука Де Мео прибув до Токіо і виступить на Операційній раді альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi з пропозицією про створення нового бренду, який займатиметься виключно електромобілями. За інсайдерською інформацією розміщення акцій нової компанії очікується у 2023 році. У середині концерну проєкт носить назву «Ampere Division».

Цілком імовірно, його метою стане прискорення переходу альянсу на електромобілі, що трохи не відповідає недавнім заявам голови Renault. При цьому французи продовжують експериментувати із силовими установками. Кілька днів тому було представлено новий Scenic Vision. Крім форм-фактора, відтепер це кросовер, Scenic змінив й силову установку. Вона складається з електродвигуна потужністю 218 к.с., батареї ємністю 40 кВт•год та 22-сильного водневого двигуна, що використовується для її підзарядки. Зазвичай, цю функцію у послідовному гібриді виконує традиційний ДВЗ.

Renault не можуть визначитися: сьогодні електромобілі не на часі, а завтра може бути пізно

Обіцяний сумарний запас ходу електро-водневого кросовера – близько 800 км. Серійна версія Scenic Vision вийде на ринок у 2024 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, мікромобілю Renault Twizy готують наступника.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Renault не можуть визначитися: сьогодні електромобілі не на часі, а завтра може бути пізно
Американський стартап презентував одразу двох конкурентів електричній вантажівці Tesla Semi

Американський стартап презентував одразу двох конкурентів електричній вантажівці Tesla Semi

Китайці спробували зробити електромобіль Lingbox Uni дешевшим за конкурентів: ось, що вийшло

Китайці спробували зробити електромобіль Lingbox Uni дешевшим за конкурентів: ось, що вийшло