in

ADAC перевірив реальний запас ходу 71 електромобіля: найбільш дальнобійний заїхав на 610 км

Загальнонімецький автомобільний клуб ADAC перевірив на «дальнобійність» електромобілі, представлені на європейському ринку. Всього на екотест відправили 71 електромобіль, від компактного хетчбека Dacia Spring Electric до повнорозмірного Mercedes-Benz EQS.

Рейтинг очолили BMW iX xDrive 50 з акумуляторним блоком ємністю 111,5 кВт•год, який проїхав без підзарядки 610 км.

На другому місці опинився Mercedes-Benz EQS 450+ Electric Art із батареєю на 107,8 кВт•год – 575 км.

Третім за «дальнобійністю» німецькі експерти назвали Hyundai loniq 6 UNIQ-Paket 2WD із батареєю ємністю 77,4 кВт•год, яка дозволила проїхати 555 км.

Четверта позиція рейтингу за BMW i7 xDrive 60. Представницький седан із батареєю на 105,7 кВт•год проїхав 545 км без підзарядки.

На п’ятому місці – Mercedes-Benz EQE 350+ з батареєю ємністю 90,6 кВт•год та реальним пробігом 530 км.

Нижній, 71-й рядок рейтингу за Renault Twingo Electric Intens – 150 км, але й батарея у нього найменша з усіх – 22 кВт•год.

Як зазначили в ADAC, ємна батарея не завжди являється запорукою великого запасу ходу, доказом чого є електромобілі з Південної Кореї. Наприклад, Hyundai Kona та Kia e-Soul з акумуляторами ємністю 64 кВт•год проїжджають 435 та 390 км відповідно. Навіть Renault Zoe з батареєю на 52 кВт•год на ADAC Ecotest проїхав без підзарядки 335 км.

Зокрема, на енергоспоживання впливають розміри та маса автомобіля. Найекономічнішим, з 71 відправленої на тест моделі, німецькі експерти назвали Hyundai loniq 6 – 15,5 кВт•год на 100 км. Також до «трійки» найбільш економічних увійшли Hyundai Kona та Tesla Model 3.

«Найпрожерливішим» названо мінівен Mercedes-Benz EQV з енергоспоживанням 30,9 кВт•год на 100 км. Трохи кращі справи у Citroën ë-Spacetourer – 29,7 кВт•год на 100 км (із втратами при зарядці).

Основною причиною втрат при зарядці являється перетворення змінного струму з мережі на постійний для зберігання в акумуляторі. Всі тестові електромобілі заряджалися змінним струмом (AC) через зарядний кабель автомобіля від настінної коробки потужністю 22кВт за однакових умов навколишнього середовища (23°C).

Експерти ADAC відзначили значні відмінності між повною та корисною ємністю акумулятора. Наприклад, для заповнення батареї BMW iX ємністю 105 кВт•год необхідно 125,2 кВт•год, Renault Twingo Electric – 27,2 за ємності 22 кВт•год, Ford Mustang Mach-E – 106,3 за ємності 88 кВт•год. Також на це впливають знос батареї, температура та попереднє кондиціювання.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mazda повертає функцію сенсорного керування мультимедіа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen святкує перемогу над Tesla: компанія спромоглася продати більше електромобілів в Німеччині

У Китаї розпочалося пробне виробництво оновленої моделі електромобіля Tesla Model 3 Highland