in

Потужністю 3500 сил: GM і Komatsu розробляють кар’єрний самоскид на водні

General Motors і Komatsu об’єдналися для розробки кар’єрного самоскиду з водневим двигуном. Модель базуватиметься на серії Komatsu 930E, яка наразі має дизель-електричну гібридну силову установку потужністю до 3500 к.с.

Компанії не вдавалися в деталі, але сказали, що партнерство зосереджено на розробці модуля живлення водневих паливних елементів для автомобіля. Якщо все піде за планом, GM і Komatsu мають намір випробувати перший прототип у середині 2020-х років на науково-дослідному центрі в штаті Арізона, США. У компаніях зазначають, що перспективна вантажівка матиме потужність на рівні з дизельним аналогом.

Зі свого боку, у GM заявили, що водневі паливні елементи ідеально підходять для електрифікації систем, які традиційно працюють від дизельних двигунів, оскільки вони легкі та їх можна швидко заправляти. Автовиробник також зазначив, що ці вантажівки зазвичай працюють лише на одному розрізі протягом усього свого життя, тому інфраструктура заправки водневим паливом не повинна бути великою проблемою.

Чарлі Фріз з GM додав, що кар’єрні вантажівки є одними з найбільших і найпотужніших транспортних засобів, які використовуються в будь-якій галузі, і ми вважаємо, що водневі паливні елементи найкраще підходять для забезпечення двигуна з нульовими викидами для цих вимогливих застосувань.

За його словами, водневі елементи також чудово відповідають меті Komatsu щодо скорочення викидів на 50% до 2030 року та досягнення вуглецевої нейтральності до 2050 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, австрійці розробили гоночний водневий турбодвигун.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний Range Rover показали на перших офіційних фото

За три місяці до офіційної прем’єри: дослідний електромобіль Lancia Ypsilon EV викрали та втопили у водному каналі