in

Вперше гібрид: компанія Renault показала нове покоління кросовера Duster

Компанія Renault презентувала третє покоління демократичного кросовера Dacia Duster. Тепер позашляховик тепер має більш “міцний” вигляд, ніж його попередник, також новинка має більш просторий салон і пропонується з електрифікованими силовими агрегатами замість дизеля. Незважаючи на значні оновлення, Dacia обіцяє запропонувати Duster за найдоступнішими цінами у своєму сегменті.

Dacia Duster має 4,34 м у довжину, 1,81 м у ширину та 1,66 м у висоту. Новинка на 14 см довша за авто попереднього покоління.

Усередині новий Duster отримав 7-дюймову цифрову панель приладів і 10,1-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи. Ці функції є стандартними для всіх комплектацій, за винятком початкового рівня Essential. Ще одним важливим доповненням є система аксесуарів Dacia YouClip, яка включає до п’яти ручок, розташованих по всьому авто. Ці ручки можуть тримати смартфони, планшети, сумки для зберігання, підстаканники тощо.

Нове покоління авто також пропонує додатковий простір для ніг ззаду. Багажник має ширший отвір і більшу місткість, а саме 472 літри, що становить на 6% більше, ніж у попередньому Duster.

Третя генерація Duster базується на архітектурі CMF-B, яка тепер лежить в основі всього модельного ряду Dacia разом із численними моделями інших брендів Renault Group. Найпотужнішою версією Duster є версія Hybrid 140 із гібридною силовою установкою, яка видає 140 к.с. Під капотом авто встановлено атмосферний 1,6-літровий чотирициліндровий двигун, пара електродвигунів, коробка передач і акумулятор ємністю 1,2 кВт*год.

У якості простішої альтернативи Dacia пропонує версію TCe 130 з 1,2-літровим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом у поєднанні з м’яким гібридом на 48 В і меншою батареєю на 0,9 кВт*год. Цей Duster розвиває 128 к.с. і, як кажуть, пропонує на 10% нижчі викиди та споживання палива порівняно з неелектрифікованим двигуном такої ж потужності. Цей гібрид поєднується виключно з шестиступінчастою механічною коробкою передач, яка передає потужність або на передні, або на всі чотири колеса.

Базовий Duster пропонується з турбованим 1,0-літровим двигуном TCe 100 Bi-Fuel, який може працювати як на бензині, так і на зрідженому газі. Таким чином авто має сумарний запас ходу понад 1300 км, враховуючи, що 50-літрові баки для бензину та газу заповнені.

Оновлена система повного приводу має п’ять режимів руху на вибір і кращий у своєму класі дорожній просвіт у 217 мм. Подібно до свого попередника, новий кросовер буде виготовлятися на заводі Пітешті в Румунії.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у найдешевшого електромобіля в Європі з’явилася комерційна версія.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Дозволять збільшити простір у салоні: Hyundai розробив інноваційний електромотор Uni Wheel

За $250 000: класичний родстер Mercedes-Benz 280SL перетворили на швидкий електромобіль