in

Стало відомо, що відлякує покупців нових авто від електромобілів: дослідження

На думку експертів та власне самих покупців, сьогодні потенційних власників нових авто від електромобілів найбільше відштовхує не скромний запас ходу, а їх висока ціна.

Як уже згадувалося, ринок електромобілів переживає деяке уповільнення, оскільки споживчий попит на них падає. Нове дослідження S&P Global показує, що найбільшим фактором відмови від електромобілів є висока ціна нових машин на електротязі.

Зокрема, у Північній Америці більшість електромобілів є більшими та розкішнішими, що супроводжується високою рекомендованою роздрібною ціною. Однак навіть в інших частинах світу, де існують доступніші електромобілі, наприклад у Китаї, високі ціни на акумулятори та електродвигуни також відштовхують клієнтів.

Майже половина споживачів, опитаних S&P Global у всьому світі, заявили, що вважають ціни на електромобілі занадто високими. У період, коли середні місячні платежі за нові автомобілі в США досягли найвищих значень за весь час, ціни стали вагомим фактором для покупців нових машин.

Хоча найбільшою перешкодою для впровадження електромобілів є їх ціна, запас ходу на одному заряді батареї також викликає занепокоєння потенційних покупців. Серед споживачів, опитаних S&P Global, 46 відсотків сказали, що вони стурбовані тим, скільки часу займає зарядка, а 44 відсотки були стурбовані доступністю станцій.

Хоча більшість опитаних людей були готові чекати від 30 до 60 хвилин, щоб зарядити автомобіль, останні звіти про надійність американської інфраструктури та відносну рідкість станцій (порівняно з автозаправними станціями) означають, що питання заправки батарея все ще обтяжує споживачів. На щастя, співпраця між традиційними автовиробниками та Tesla може допомогти вирішити цю проблему в США.

Цікаво, що лише 51 відсоток власників електромобілів сказали, що у них є зарядний пристрій вдома, і більшість не бажають платити додатково за встановлення швидкого зарядного пристрою у своєму гаражі. Натомість більшість бажає заряджати електромобілі на роботі, або на громадських зарядних станціях.

Хороша новина для автовиробників полягає в тому, що тривога про запас ходу відійшла на третій план. Лише 29 відсотків опитаних сказали, що очікують, що новий електромобіль зможе проїхати понад 483 км на одному заряді. У той же час 19 відсотків сказали, що їм підійде запас ходу від 400 до  483 км.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota знижує прогноз продажів електромобілів одразу на 39 відсотків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У серію наступного року: електромобіль Mercedes-Benz EQG показали на нових фото

BYD розбила два нові електромобілі Seal і Dolphin у краш-тестах: названі результати