Презентація електромобіля Nio ET5 Touring відбулася 15 червня цього року одночасно у Китаї та Європі. Постачання на рідний ринок почалися вже наступного дня. За даними CnEVPost, станом на сьогодні передано 11 677 автомобілів. Тим, хто замовив ET5 Touring нещодавно, доводиться чекати доставки 2-3 тижні.
У Європу перші поставки китайської новинки розпочалися минулого тижня. Фото з церемоній передачі ET5 Touring першим клієнтам із Німеччини, Швеції, Норвегії та Нідерландів Nio опублікувала у китайських соціальних мережах. Точна кількість переданих клієнтам автомобілів не поточнюється.
У Китаї ET5 Touring коштує стільки ж, як і звичайний ET5 – від $40 800 за версію з акумуляторним блоком на 75 кВт•год та від $48 700 з блоком на 100 кВт•год. Без батареї електромобіль обійдеться у $31 180. Щомісячна плата за оренду батареї – $134 та $230 відповідно.
У Німеччині ET5 Touring із блоком на 75 кВт•год коштує від $62 700 доларів, без нього – на $13 175 дешевше. Версія з батарей ємністю 100 кВт год стартує від $72 200, без неї – $50 000.
У Нідерландах ET5 Touring обійдеться щонайменше $67 350 або 76 850 залежно від ємності тягової батареї. У Швеції цінники починають із $64 100 та $73 000, у Данії – від $90 000, у Норвегії – від $48 800 та $58 300 залежно від ємності батареї.
Не виключено, що після завершення розслідування ЄС, яке розпочалося 5 жовтня, ситуація з цінами зміниться. При виявленні порушень із субсидуванням електромобілів у Китаї Євросоюз може протягом 9 місяців ввести антисутбсидуючі мита. Остаточні заходи мають бути вжиті протягом 13 місяців після початку розслідування, тобто до 5 листопада 2024 року.
Як раніше повідомляв Autogeek, Mercedes-Benz обʼєднає зусилля із електромобільним стартапом NIO.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: