Новий франко-китайський виробничий майданчик розмістять у Південній Кореї.
Вибір місця дислокації підприємства невипадковий: корейські товари, які імпортуються до США, не обкладаються митом, а більшість продукції нового СП відправлятимуть саме на американський ринок. Як повідомляє новинне агентство Reuters, автомобілі вироблятимуть під новоствореним самостійним брендом.
За допомогою Geely французька Група розраховує повернутися на ринок Китаю, який залишила у 2020 році через низькі продажі. Внесоком Renault Groupe у спільний проєкт стане автозавод компанії Renault Samsung, продукція якої не користується попитом протягом останніх кількох років. За одинадцять місяців 2021 року компанія продала лише 120 000 автомобілів. Також французи візьмуть на себе розробку дизайну та кузовів нових гібридів.
Спільно створені гібридні моделі використовуватимуть платформу CMA (Compact Modular Architecture), розроблену Geely спільно з Volvo Cars, яка увійшла до китайського холдингу у 2010 році.
Для Geely Holding нове СП стане можливістю закріпитися на південнокорейському ринку, а головне, дозволить обійти обмеження на імпорт китайських автомобілів на ринок США. Через «економічні війни» між країнами зробити це дуже складно. Американці не тільки обкладають їх підвищеним ввізним митом, але й всіляко «протистоять» їх сертифікації.
За інформацією Reuters, Geely хоче налагодити в Кореї випуск автомобілів суббренду Lynk&Co для експорту до Північної Америки. Зокрема, на заводі Renault-Samsung запустять виробництво компактного кросовера Lynk&Co 01 з бензиновими та гібридними силовими установками.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі складуть 40% випуску автівок Geely Auto до 2025 року.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: