Презентація електричних прототипів під брендом Foxtron відбулася на виставці технологій у столиці Тайваню.
Показані Foxconn прототипи – електричний седан Model E, кросовер Model C та великогабаритний автобус Model T – продемонстрували готовність найбільшого тайванського контрактного виробника електроніки до виходу на світовий ринок електромобілів.
Про намір зайняти 10% світового електромобільного ринку голова компанії Hon Hai Precision Industry Co., провідного підрозділу Foxconn, Лю Юнг-ваy (Liu Young-way) заявив на початку 2021 року за час брифінгу у Тайбеї. Тоді ж були анонсовані сьогоднішні дебютанти.
Новинки, які демонструють готовність до контрактного виробництва електромобілів, розроблені компанією Foxtron Vehicle Technologies, спільним підприємством, заснованим у 2020 році Foxconn і тайванською автомобілебудівною компанією Yulon Motor. Розробляти власну лінійку автомобілів та займатися роздрібним продажем Foxtron не планує. Компанія зосередиться на виробничих контрактах з автоконцернами з США, Європи та Азії. Зі слів голови Foxtron Цо Чі-сена, через п’ять років автомобільний бізнес Foxconn виросте до $35 млрд.
Своє перше шасі для електромобілів і програмну платформу, яка повинна допомогти автовиробникам швидше виводити моделі на ринок, компанія показала у жовтні 2020 року. Завдання прототипів – продемонструвати ці рішення потенційним замовникам. Першим користувачем своєї платформи Foxconn називає Yulon Motor. У компанії розраховують, що до 2025 року їх технології будуть використовуватися у 5% всіх випущених електромобілів. Розраховувати на таку затребуваність дозволяють неабиякі технічні характетистики.
За заявою розробників, седан Model E здатний проїхати без підзарядки до 750 км та розігнатися від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,0 секунди. Запас ходу кросовера Model C – до 700 км, час прискорення до 100 км/год – 4,0 секунди. Продажі кросовера Model C на місцевому ринку стартують в 2023 році. Його реалізацією займеться Yulon Motor.
Терміни виходу на ринок електроседана, поки не оголошені. Його цільова аудиторія – західний споживач. Над виглядом моделі з орієнтовним цінником 35700 доларів працювали фахівці відомого італійського кузовного ательє Pininfarina.
Найбільш близький до серійного виробництва повнорозмірний електробус Model T. Він вже пройшов випробування «сотнями тисяч кілометрів». На дорогах Тайваню автобус може з’явиться в 2022 році.
Паралельно з розвитком власного автомобільного напрямку, Foxconn також укладає угоди та інвестує в ряд інших автовиробників, компаній-постачальників та стартапів з виробництва електромобілів. Нещодавно компанія оголосила про намір придбати у електромобільного стартапу Lordstown Motors колишній завод General Motors за 230 млн доларів. В його цехах Foxconn налагодить масове виробництво електричного пікапа Lordstown Motors. Частину виробничих площ планують використовувати для створення інших електромобілів.
Найцікавіше ж те, що торгівельні марки “Model E” та “Model T” належать компанії Ford. Саме через це Ілону Маску не вдалося отримати назву Model E для бюджетного седану Tesla, і довелося викручуватися, використовуючи цифру 3. Як бачимо, те, що не вдалося Tesla, вдалося Foxconn.
Як раніше повідомляв Autogeek, найдешевша Tesla Model 3 здорожчала на $5000.
За матеріалами: The Verge