Hyundai Motor Company готує майданчик для запуску в серію нового Kona EV.
Південнокорейська марка завершила розробку другого покоління свого сумнозвісного електромобіля Kona EV, який пережив масштабну відзивну кампанію через загоряння. За даними компанії, в цілому по світу було відкликано 75 680 автомобілів, вироблених в період з листопада 2017 року по березень 2020 року. Вартість відклику оцінюється у 1 трильйон вон (близько 840 млн доларів), 70% цієї суми погодилася покрити компанія LG Chem, постачальник акумуляторів Kona Electric, названих причиною загорянь електромобілів.
Деякі експерти галузі вважали і продовжують вважати, що Hyundai Kona EV замінять новою електричною моделлю бренду Ioniq, але, як повідомив місцевий ресурс Ajunews, Hyundai готується до запуску серійного виробництва «другого» Kona EV на одному з п’яти заводів компанії в Ульсані.
Як стверджується, електромобіль встане на конвеєр Третього заводу, на якому наразі випускають компактний кросовер Hyundai Venue. Тоді як «перший» Kona EV виробляють на заводі №1 паралельно з Ioniq 5 та Veloster N.
Виробництво Hyundai Kona EV другого покоління стартує в першій половині 2022 року. За інформацією видання, спочатку Перший та Третій заводи вироблятимуть Ioniq 5 і Kona EV паралельно, але в подальшому компанія планує розділити виробництво: Перший завод випускатиме Ioniq 5, Третій – Kona EV. Це пов’язано з тим, що у електромобілів різна колія та колісна база.
Річний обсяг виробництва Kona EV другого покоління перевищить 100 000 одиниць, з них 80 000 збиратимуть на Третьому заводі. Варто відзначити, що це вдвічі більше, торішнього виробничого плану, який так і не був виконаний. Крім того, на початку 2021 року компанія припинила поставки електромобіля на внутрішній ринок. На думку експертів галузі, це доводить впевненість марки в своїх електричних технологіях, але використання акумуляторних блоків LG Chem буде скорочено.
Як заявив представник Hyundai Motor: «Відповідні питання, такі, як виробничий план наступника Kona Electric, знаходяться на розгляді і наразі не підтверджені».
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai розробляє інноваційне кермо з дисплеєм посередині.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: