in

Tata Motors стала лідером на ринку електромобілів в Індії за рахунок всього двох моделей

Індійська корпорація Tata Motors продала 10 000 електромобілів на внутрішньому ринку.

Подолати цю віху компанії, яку називають лідером в сегменті електромобілів на індійському ринку, вдалося менше ніж за два роки, після виходу першого електромобіля Tata – Nexon EV. Нещодавно у лінійці марки з’явилася друга електрична модель – Tigor, яка отримала 4 зірки від GNCAP за захист дорослих пасажирів та дітей і може похвалитися запасом ходу 306 км. Також компанія випустила електричний седан XPRES T, свій перший продукт під брендом XPRES, призначений виключно для автопарків.

«Досягнення віхі 10 000 електромобілів на дорогах – переконливе свідченням того, наскільки наші інноваційні електромобілі знаходять відгук у клієнтів. Ми пишаємося тим, що виправдали високі очікування перших користувачів електромобілів, і вдячні їм за незмінну довіру до бренду. Ці клієнти заклали міцну основу для подальшого розширення володіння електромобілями і проклали шлях для інших потенційних покупців», – заявив президент підрозділу легкових автомобілів Шайлеш Чандра.

Паралельно корпорація Tata Motors розвиває власну зарядну мережу. Дочірня компанія Tata Power будує зарядну інфраструктуру зі 700 установками у 120 містах по всій Індії.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tata Motors почала пакувати автомобілі в герметичні пластикові «бульбашки».

За матеріалами: Just Auto

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В Україні анонсували встановлення першої водневої заправки для автомобілів

Stellantis і TotalEnergies об’єднуються з Mercedes-Benz для збільшення виробництва батарей для електромобілів