Індійська корпорація Tata Motors продала 10 000 електромобілів на внутрішньому ринку.
Подолати цю віху компанії, яку називають лідером в сегменті електромобілів на індійському ринку, вдалося менше ніж за два роки, після виходу першого електромобіля Tata – Nexon EV. Нещодавно у лінійці марки з’явилася друга електрична модель – Tigor, яка отримала 4 зірки від GNCAP за захист дорослих пасажирів та дітей і може похвалитися запасом ходу 306 км. Також компанія випустила електричний седан XPRES T, свій перший продукт під брендом XPRES, призначений виключно для автопарків.
«Досягнення віхі 10 000 електромобілів на дорогах – переконливе свідченням того, наскільки наші інноваційні електромобілі знаходять відгук у клієнтів. Ми пишаємося тим, що виправдали високі очікування перших користувачів електромобілів, і вдячні їм за незмінну довіру до бренду. Ці клієнти заклали міцну основу для подальшого розширення володіння електромобілями і проклали шлях для інших потенційних покупців», – заявив президент підрозділу легкових автомобілів Шайлеш Чандра.
Паралельно корпорація Tata Motors розвиває власну зарядну мережу. Дочірня компанія Tata Power будує зарядну інфраструктуру зі 700 установками у 120 містах по всій Індії.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tata Motors почала пакувати автомобілі в герметичні пластикові «бульбашки».
За матеріалами: Just Auto
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: