Ford оголосив про скорочення виробництва аж до повної зупинки на заводах з виробництва пікапів у Мічигані, Кентуккі та Міссурі. Як заявили у компанії, через брак напівпровідникових чіпів конвеєри цих заводів простоюватимуть більшу частину липня, в той час як завод у Чикаго, на якому збирають кросовер Ford Explorer – весь місяць.
Також планують скоротити або зупинити виробництво деяких інших популярних моделей, в тому числі кросовера Ford Escape та культового спорткара Ford Mustang.
Як повідомили у прес-службі компанії, цієї весни завод у Чикаго та заводи зі складання пікапів скорочували виробництво через брак чіпів, але в останні тижні запрацювали на повну потужність. У керівництві Ford розраховують, що ситуація з напівпровідниками почне налагоджуватися в третьому кварталі цього року, але залишиться нестабільною.
В першу чергу планують завершити складання тисяч автомобілів, припаркованих на стоянках біля заводів в очікуванні необхідних комп’ютерних мікросхем. При цьому виробництво частково буде скорочено.
За даними дослідницької компанії LMC Automotive, Ford – один з найбільш постраждалих від напівпровідникової кризи автовиробників. Тільки з січня по травень цього року компанія недовипустили понад 350 000 автомобілів, тоді як General Motors – близько 250 000.
В основному, під ударом опинилися повнорозмірні пікапи та великі позашляховики, які являються основним джерелом прибутку Ford. На них припадає близько 37% втрат компанії. Для порівняння, втрати GM у цьому сегменті становлять лише 1%, а альянсу Stellantis (FCA + PSA) – 13%.
Однією з причин зупинки підприємств Ford називає пожежу на заводі з виробництва напівпровідників у Японії, який належить Renesas Electronics Corp., у березні цього року. Зі слів генерального директора Ford Джима Фарлі, дев’ять прямих постачальників Ford використовують чіпи японської компанії.
Як раніше повідомляв Autogeek, електропікап Ford F-150 Lightning зібрав понад 100 000 замовлень за три тижні.
За матеріалами: The Wall Street Journal
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: