Час зарядки батареї Tesla скоротиться у сім разів.
Марокканський вчений та інженер Рашид Язамі (Rachid Yazami), більш відомий як винахідник графітового аноду для літій-іонних батарей, оголосив про створення швидко заряджаючихся автомобільних акумуляторних блоків (АКБ).
Зі слів вченого, нова технологія, розроблена у заснованій ним компанії KVI Holdings, дозволить заряджати електротранспорт та побутову техніку за лічені хвилини. Зокрема, зарядка акумулятора автомобіля Tesla скоротитися з 70 до 10 хвилин.
На відміну від звичайних акумуляторів, які заряджаються постійним струмом, новий метод приділяє більше уваги контролю напруги, а не різновиду струму. Як пояснив Язамі, завдяки стабільній напрузі, в процесі заряджання АКБ «відпочиває» й інакше реагує на електричний струм.
«Швидкість, з якою буде заряджатися батарею, залежить від її стійкості до заряду. Ви повинні зробити батарею щасливою», – каже винахідник.
Не менш важливим, ніж швидкість зарядки в KVI Holdings вважають збільшення життєвого циклу АКБ. Створена фахівцями компанії технологія виключає нагрівання батареї при зарядці, що дозволяє розраховувати, як мінімум, на подвійне збільшення терміну служби. Але є й інші завдання, які ще належить вирішити. Це підвищення ємності та безпеки акумуляторів.
За даними Язамі, на даний момент не існує комерційних літій-іонних батарей для електромобілів, ємністю понад 290 Вт·год на кілограм. Цього показника розробникам вдалося досягли ще у 2016 році, через 25 років після їх появи і далі поки не рухається. Що стосується самовільного займання АКБ, то, на думку вченого, запобігти цьому неможливо, але можна передбачити за тижні та навіть місяці. Це дозволить власникам електромобілів уникати інцидентів, звертаючись до сервісу або завбачливо замінюючи батарею.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння “в багажнику”.
За матеріалами: The Register