in

Названо електромобіль з найменшою деградацією акумулятора – і це не Tesla

Купуючи електромобілі більшість клієнтів намагаються обрати модель з більшим запасом ходу, та акумулятором, який прослужить довше.

Адже, погодьтеся, деградація батареї лише за рік експлуатації може стати досить неприємним сюрпризом.  

Спеціалісти вирішили встановити, в якому ж електромобілі акумулятор може прожити найдовше й склали рейтинг деградації тягової акумуляторної батареї електромобілів та гібридів на основі статистичних даних Geotab з вибіркою по 6300 екземплярів електромобілів.

До рейтингу потрапили 10 електромобілів, й лідер може вас здивувати.

Так, на першому місці в Топ-10 опинився Chevrolet Bolt – протягом року батарея електромобіля не втратила і десятої відсотка ємності. При цьому, якщо врахувати досить велику ємність акумулятора (60-66 кВт в залежності від модельного року) для відносно невеликої моделі, то цілком ймовірно, що власник автівки не буде мати з нею проблем довгі роки. 

Друге місце отримав Audi A3 e-tron 2017 модельного року – деградація акумуляторі в моделі складає лише 0,3%.

А на третьому місці розташувалася Tesla Model 3. Тягова батарея електромобіля за рік втратила 0,6% своєї початкової ємності. 

Також в першу п’ятірку увійшли Tesla Model X 2019 і Nissan Leaf 2019.

А от перше місце в антирейтингу дісталося гібриду Mitsubishi Outlander PHEV – його тягова батарея в рік втрачає трохи більше 4% своєї ємності. Й при цьому його ємність і так невелика – лише 12 Вт/год.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Tesla вже наприкінці цього року чи на початку наступного може представити дешевий й довговічний акумулятор, про який говорила вже досить давно.

За матеріалами: selectcarleasing.co.uk

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В Tesla вважають автомобілі на водні “напрочуд тупою ідеєю” – коментар Ілона Маска

Электричні самокати замість автомобілів: в ЗАЗ заперечують переформатування виробництва