Тираж моделі складе 150 примірників вартістю 2,0 млн євро кожен.
Через три роки після прем’єри хорватська компанія Rimac Automobili розпочала масове виробництво своєї другої моделі – гіперкара Nevera, раніше відомого як C_Two.
Нове ім’я дісталося гіперкару від вітру невера, який приходить у північну частину хорватської Адріатики з Паданської рівнини на півночі Італії, символізуючи кінець «справжнього літа». Цим ім’ям хорвати, цілком ймовірно, хотіли підкреслити неабиякі здібності свого творіння.
Rimac Nevera укомплектований чотирма електродвигунами загальною потужністю 1914 к.с. (2360 Нм), які дозволяють набирати першу «сотню» вже через 1,85 секунди після старту, а 160 км/год – через 4,3 секунди. Чверть милі (402 метри) гіперкар залишає позаду через 9,1 секунди.
Задні двигуни оснащені двоступеневою коробкою передач, а передні – більш традиційною одношвидкісною коробкою передач для електромобілів. Максимальна швидкість – 415 км/год.
У порівнянні з раннім прототипом C_Two динамічна ефективність серійного Nevera вища на 34%. Такого результату інженерам Rimac вдалося домогтися за рахунок ряду доопрацювань в конструкції кузова, зокрема, у диффузорах та воздухозабірниках.
Також були змінені впускні канали та канали охолодження. Це дозволило підвищити ефективність охолодження гальмівної системи і трансмісії на 30% на низьких швидкостях та на 7% на високих.
Спеціально для Rimac Nevera хорватські інженери розробили ряд нових активних аеродинамічних елементів.
На стабільність, охолодження та продуктивність гіперкара працюють профіль переднього капота, задній дифузор та заднє крило.
Рухаючись незалежно один від одного, вони змінюють конфігурацію, створюючи оптимальний варіант для кожної конкретної дорожньої ситуації.
Ще одна особливість Rimac Nevera – карбоновий монокок, який включає в себе карбоновий дах, інтегрований структурний акумуляторний блок і задній карбоновий підрамник.
Як стверджують у Rimac Automobili, це найбільший елемент в автомобільній промисловості з вуглеводневого волокна. Виготовлений із 2200 шарів вуглецевого волокна та 222 алюмінієвих вставок, він важить менше 200 кг та має жорсткість на кручення 70 000 Нм/градус.
Н-образна тягова батарея гіперкара, яка складається з двох блоків, обладнана унікальною системою рідинного охолодження.
Виготовлений блок з 6960 літій-марганець-нікелевих елементів сукупної ємністю 120 кВт·год, здатний виробляти до 1,4 МВт потужності. Заявлений запас ходу – 650 км.
Компанія запропонує клієнтам найширші можливості індивідуалізації інтер’єру, причому з кожним замовником готові обговорювати це особисто. Першим клієнтам гіперкари доставлять найближчим часом. Голова Rimac Мате Рімак готовий особисто тестувати кожен клієнтський автомобіль.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний гіперкар Rimac C_Two випробували на міцність.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: