Компанія Volta Trucks назвала імя постачальника батарей для електричної вантажівки Volta Zero.
Шведська стартап-компанія Volta Trucks обрала постачальника акумуляторних батарей для своєї біорозкладної вантажівки Volta Zero, першого в світі повністю електричного 16-тонного комерційного автомобіля, розробленого спеціально для доставки вантажів у межах міста.
Вибір припав на каліфорнійську компанію Proterra, яка спеціалізується на виробництві електричних автобусів для муніципальних, федеральних та комерційних транспортних агентств. Також компанія продає автомобільні акумуляторні системи, технології трансмісії та зарядні системи виробникам важких автомобілів, таких як сміттєзбиральні машини.
Акумулятор Proterra забезпечить Volta Zero реальний запас ходу в 200 км. Цього достатньо для більшості внутрішньо міських логістичних рішень. Встановлювати батарею планують між шасі. Перші випробування клієнтських електровантажівок Volta Zero почнуться пізніше цього року, а серійне виробництво планують розпочати приблизно через рік.
Батареї Proterra мають функції пасивної та активної безпеки, рідинного термічного кондиціонування та відповідають найсучаснішим стандартам функціональної безпеки, включаючи ISO 26262 (до ASIL C). Вони розраховані більш ніж на 4000 циклів перезарядки протягом 10 років без значного погіршення характеристик, що забезпечує довговічність автомобіля.
Співпраця з Volta Trucks відкриває перед Proterra двері на європейський ринок вантажних автомобілів. Акумуляторна технологія компанії була перевірена протягом більше 17 мільйонів миль, пройдених її власними транспортними засобами. Також якість батарей американської компанії перевірена виробниками комерційних автомобілів світового класу, які випускають електрифіковані автофургонах, шкільні автобусів, автобуси, шатли з низькою підлогою та будівельну техніку.
Прототип електричного вантажівки Volta Zero з запасом ходу 150-200 км шведський стартап показав у вересні 2020 року. Серед її особливостей – кузов з біорозкладної смоли та льняного волокна, центрально встановлене рульове колесо та водійське сидіння, опущене значно нижче, ніж у звичайних вантажівок, що забезпечує 220-градусний огляд, зводячи до мінімуму небезпечні сліпі зони. Замість бічних дзеркал заднього виду – камери. Корисна маса навантаження складає 8,6 тон, а обсяг перевезеного в кузові вантажу може досягати 37,3 куб. м або 16 європалет.
Як раніше повідомляв Autogeek, Маск озвучив ємність акумулятора електричної вантажівки Tesla Semi.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: