Дрібносерійна модель стала ще більш ексклюзивним «мегакаром».
Гіперкар Koenigsegg Agera RS дебютував навесні 2015 року, а вже через три роки шведи завершили будівництво останнього, двадцять п’ятого примірника. Один з автомобілів компанія допрацювала на замовлення власника.
Проект з удосконалення Koenigsegg Agera RS 2017 стартував восени 2019 року. Власник автомобіля побажав додати кілька вентиляційних прорізів на капоті у стилістиці Koenigsegg One:1. Передбачалося, що роботи триватимуть місяць, але фахівці компанії трохи захопилися, й закінчили доопрацювання тільки у грудні 2020 року.
Разом з новим капотом гіперкару дісталися додаткові крильця-канарди у передньому бампері та задній повітрозабірник. Плюс до цього логотипи, болти та патрубки вихлопної системі забарвили у вугільно-чорний відтінок.
Але одним з найпомітніших придбань Agera RS Refinement стало кероване електронікою активне антикрило з електричними актуаторами. Ним замінили колишнє механічне. У салоні автомобіля встановили цифрову панель приладів SmartCluster, як у Regera та Jesko.
Технічна начинка автомобіля залишилася колишньою. «Під капотом» у допрацьованого Koenigsegg Agera RS встановлений 5.0-літровий бітурбодвигун V8 з опцією 1MW. Віддача агрегата становить 1360 к.с. та 1371 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год стандартний гіперкар прискорюється за 2.5 секунди, максимальна швидкість досягає 447 км/год.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Rimac розпочала передсерійне виробництво гіперкара C_Two вартістю більше $1 млн.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: