Компанія Tesla продовжує випускати ексклюзивний алкоголь. Після фірмового пива американський автовиробник презентував висококласний мескаль за ціною 450 доларів за пляшку.
Компанія описує свою незвичну новинку як таку, що “має унікальний профіль смаку з димними та квітковими нотами”, і поставляється у видутій вручну скляній пляшці у формі чорної блискавки. Якщо вас не хвилює смак, мескаль має міцність у 43%. Пляшка була розроблена Хав’єром Вердурою з Tesla і вміщує 750 мл.
Цікаво, що фірмовий мескаль має обмеження на купівлю (2 пляшки на клієнта), доставка продукту почнеться через 3-6 тижнів після замовлення.
Зайве говорити, що клієнтам має бути принаймні 21 рік, щоб придбати мескаль, і він доступний лише в певних штатах США.
Мескаль з’явився через кілька місяців після появи CyberBeer на ринку. Фірмове “пінне” коштує 150 доларів за дві пляшки. Загалом, мескаль – це традиційний для Мексики алкогольний напій зі збродженого соку агави. Найпоширеніший його різновид – це текіла. Під назвою “мескаль” в наш час випускаються всі дистильовані алкогольні напої на основі агави, за винятком текіли. Технологія виготовлення мескалю в основному така ж, як і у текіли. Мескаль має в порівнянні з текілою сильніший смак і аромат. Існує безліч видів мескалю, що значно відрізняються один від одного за смаковими властивостями.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla випустила лімітовану серію власної текіли.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: