in ,

702 км без підзарядки: електричний кросовер XPeng G9 вразив характеристиками

XPeng Motors знову зумів вразити багатьох автолюбителів черговою новинкою. Це електричний кросовер G9, що має досить непогані параметри, особливо якщо відкинути другорядний функціонал. Саме останньому китайці віддали більшу перевагу в процесі піару, що вплинуло на загальне сприйняття самого авто.

Цей позашляховик може набрати швидкість до 100 км/год за 3.9 секунди. А при тому, що його вага близько 3 тонн, ним цілком легко керувати. На окрему увагу заслуговують налаштування при низьких швидкостях, наприклад, у процесі паркування, оскільки вони суттєво полегшують життя водію. Спробувати зібрати необхідну суму на покупку такої машини можна, використовуючи онлайн ігри, які доступні в цілодобовому режимі без реєстрації.

Щодо продуктивності, тест-драйв показав, що комфортний обгін можна проводити у звичайному режимі. При цьому за рахунок пневматичної підвіски стандартний шлях також досить комфортний. А всередині автомобіль оформлений так, що можна регулярно їздити у подорож всією родиною.

Детальніше про модель

XPeng G9 має місткий п’ятимісний салон і мінімальний дизайн. Нове авто отримало кабіну, зміщену назад, скла без рам і ручки, що висуваються в базовій комплектації. Також, в кросовері є:

  • Електричний мотор на 313 л.с. з крутним моментом 430 нм (задній привід);
  • Є тягова батарея на 98 кВт, якої вистачає на 702 км;
  • Найбільший розгін обмежений 200 км/год;
  • Заряджання відбувається протягом 5 хвилин (її вистачає на 200 км шляху).

У салоні оздоблення виконане з якісної сировини. При цьому пасажирські місця та крісло водія мають підігрів, функцію масажу та регулювання. Є зручна, але невелика панель приладів з двома дисплеями.

З яскравих моментів, варто відзначити, наявність двох підставок для бездротової зарядки гаджетів і два глибоких підсклянники. Також, авто оснащене потужною акустичною системою – 2250 Вт. Хорошим доповненням вважається автопілот третього рівня.

За інформацією китайських джерел, флагман коштуватиме приблизно 74 000 доларів. У перекладі на китайські юані – це трохи менше 500 тисяч. Вже у травні 2022 року машину помітили у процесі випробувань в Іспанії та Португалії.

Щодо освітлення та обсягу багажного відсіку

Для багатьох автовласників та любителів важливим є питання надійного освітлення дороги. Що стосується задніх світлодіодних фар, у XPeng G9 вони огинають задній кут і переходять у бічний профіль. Вони забезпечують суцільне освітлення, яке доповнюється нижнім візерунком.

Переднє світло розсіює промені назад і на всі боки. При цьому фари та лідер повністю відбиваються. На даху присутні спойлери та автоматичний фаркоп. Передбачається, що ці можливості передбачені для покупців із країн Євросоюзу.

З приводу багажного відділення машини можна зробити висновок, що в ньому можна перевозити солідний багаж. Місткість багажника становить 660 літрів, чого цілком достатньо для розміщення складеної атрибутики активного відпочинку на природі. Також туди цілком поміститься кілька сумок для гольфу. Відсік оснащений плоским днищем і задньою віссю, що опускається, що оптимізує завантаження.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Інтерʼєр вже не таємниця: електричний пікап RAM 1500 REV показали на відео

Перший у світі електричний кабріолет MINI Cooper SE Convertible представлено офіційно: випустять обмеженим накладом