Прототип електромобіля з новим твердотільним акумулятором Toyota представить у 2021 році.
Компанія Toyota презентувала новий твердотільний акумулятор для електромобілів, який дозволить запропонувати більш безпечні автомобілі, здатні долати у два рази більші відстані, ніж аналоги зі звичайними літій-іонними батареями.
Автори називають свою технологію панацеєю від проблем, з якими доводиться стикатися виробникам та власникам електромобілів, включаючи ризик загоряння під час зарядки. Нова батарея Toyota здатна забезпечити запас ходу 500 км, а час зарядки від 0 до 100% складе близько 10 хвилин, що у три рази менше, ніж з літій-іонної.
Крім того, твердотільний акумулятор Toyota збільшить щільність зберігання електроенергії без зростання габаритів. Це означає, що внутрішній простір салону навіть компактного автомобіля залишиться на колишньому рівні.
У Toyota більше 1000 патентів на твердотільні батареї. Такої кількості патентів немає ні у одної компанії в світі. Toyota планує стати першим автовиробником, який продасть електромобіль з твердотільною батареєю. Прототип такого автомобіля японська марка представить у 2021 році.
Власну твердотільну батарею розробляє і Nissan Motor. Випустити серійний автомобіль з такою батареєю компанія планує до 2028 року.
Перехід до нової акумуляторної технології також вплине на компанії, розташовані далі по ланцюжку поставок. Японські виробники автомобільних матеріалів поспішають створити необхідну інфраструктуру для постачання автовиробників.
Компанія Mitsui Mining and Smelting, більш відома як Mitsui Kinzoku, запустить пілотну установку з виробництва твердих електролітів для акумуляторів в центрі досліджень та розробок у префектурі Сайтама. З 2021 року вона випускатиме десятки тон твердого електроліту щорічно. У тому ж 2021 році власне виробництво твердого електроліту запустить і японська нафтова компанія Idemitsu Kosan.
Плани на твердотільні батареї є й у Volkswagen. Німецький концерн почне їх виробництво у 2025 році. А китайська технологічна група QingTao (Kunshan) Energy Development планує за три роки, починаючи з 2021-го, витратити на дослідження та розробку твердотільних батарей 153 мільйони доларів США.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota побудує 6 моделей електромобілів на власній архітектурі.
За матеріалами: Nikkei Asian Review