Перший електричний кросовер італійської марки Maserati, Grecale EV, має систему повного приводу з подвійним двигуном потужністю 550 к.с. і запас ходу 500 км.
Maserati продовжує електрифікацію, і ось компанія представила повністю електричний Grecale Folgore на автосалоні в Шанхаї.
Grecale Folgore, розроблений для клієнтів, яким потрібна екологічна продуктивність, зпереду має вигляд у стилі Trofeo з “перевернутою решіткою радіатора”, яка частково закрита. Це не єдина зміна в дизайні, адже кросовер був оснащений новим дифузором, а також аеродинамічно оптимізованими 19-, 20- та 21-дюймовими колесами.
Окрім покращеної аеродинаміки, електромобіль має глянцеві чорні акценти, підсвічені “бічні вентиляційні отвори”, мідні гальмівні супорти та мідні значки.
Клієнти також можуть отримати ексклюзивний зовнішній вигляд Rame Folgore, який черпає натхнення.. процитуємо реліз: “з фасаду Гуггенхайма… де теплі мідні відтінки в секціях на сонці співіснують з більш холодними відтінками блакитно-сірого в областях у тіні”.
Барвиста тема повторюється на передніх сидіннях з електропідігрівом і вентиляцією, які регулюються в 14 напрямках та мають обивку Econyl. Maserati описав його як “відновлений нейлон”, виготовлений із таких відходів, як рибальські сітки, клаптики тканини та килими зі звалищ.
Вони перетворюються на “нейлонову пряжу первинної якості”, яка має “дуже непрозору поверхню”, а також “лазерну обробку”, що надає їй “параметричний дизайн, який виражає природний динамізм”.
Сидіння об’єднані рельєфними акцентами на приладовій панелі, а також оздобленням “вуглецевої міді 3D touch” на центральній консолі та дверних панелях.
Інша частина салону більш традиційна: 12,3-дюймова цифрова панель приладів, а також 12,3-дюймова інформаційно-розважальна система з Android Auto, Apple CarPlay і інтелектуальним помічником. Кросовер також має 8,8-дюймовий нижній дисплей і проекційний дисплей.
Оскільки Grecale Folgore є електромобілем, ця модель має кілька спеціальних елементів, включаючи функцію підтримки температури в салоні, яка підтримує комфортну температуру в салоні, навіть коли кросовер вимкнено.
Водії також оцінять спеціальну навігаційну систему для електромобілів, яка “повністю обізнана про стан батареї” та може врахувати зупинки для зарядки в дорозі. Кросовер також може показувати на карті максимальну відстань, яку він може проїхати, у режимі реального часу, залежно від стану заряду та вашого стилю водіння.
Рух забезпечує акумуляторна батарея ємністю 105 кВт*год, яка живить систему повного приводу з подвійним двигуном, що виробляє загальну потужність 550 к.с. (410 кВт / 557 к.с.) і 605 фунт-фут (820 Нм) крутного моменту. Це дозволяє кросоверу розганятися з 0 до 100 км/год за 4,1 секунди, а потім досягти максимальної швидкості 220 км/год.
Це досить швидко, і Maserati каже, що ми можемо очікувати запас ходу за стандартом WLTP у 500 км. Кросовер також має технологію 400 В і можливість швидкої зарядки постійного струму потужністю 150 кВт, що дозволяє акумулятору заряджатися від 20 до 80% всього за 29 хвилин.
Хоча швидка зарядка залишає бажати кращого, Grecale Folgore стандартно оснащений пневматичною підвіскою та чотирма різними режимами водіння, відомими як GT, Sport, Off-Road і Max Range. Вони досить зрозумілі, але режим Max Range примітний тим, що його “рекомендовано, коли заряд батареї падає нижче 16% і поблизу немає точок зарядки”. Це допомагає зберегти більше кілометрів запасу ходу, жертвуючи системою клімат-контролю, зменшуючи реакцію на натискання педалі газу та обмежуючи максимальну швидкість до 130 км/год.
Більше інформації про Grecale Folgore обіцяють ближче до запуску, але в Maserati заявили, що вони запропонують електричні версії всіх своїх моделей до 2025 року. Повністю електричним брендом Maserati стане з 2030 року.