in ,

Сім місць і до 660 км на одному заряді: Peugeot показали новий електричний кросовер Peugeot e-5008

Новий Peugeot e-5008 став єдиним повністю електричним кросовером на ринку, який пропонує чудовий життєвий простір для 7 пасажирів та запас ходу до 660 км на електроприводі.

Завдяки сучасній платформі STLA Medium і акумулятору, що виготовляється у Франції, новий Peugeot e-5008 задовольняє потреби клієнтів, які шукають великий європейський кросовер з привабливим дизайном та приємним інтер’єром, а також ефективною електричною силовою установкою. 

Новий Peugeot e-5008 демонструє всі можливості та всю гнучкість платформи STLA Medium від Концерну Stellantis, та є першою моделлю, яка отримує додаткові переваги від розширеної конфігурації цієї платформи. Наприклад, велика для електромобілів цього сегменту колісна база розтягнулась на 2,90 м, що робить салон дуже просторим. Водночас, загальна довжина нового Peugeot e-5008 складає 4,79 м, що дозволяє легко та зручно маневрувати на міських вулицях.

Інноваційна платформа STLA Medium розроблена та спроектована так, щоб забезпечити найкращі показники у своїй категорії за найважливішими критеріями клієнтів: великий запас ходу (до 660 км), малий час зарядки (20-80% акумулятора за 30 хвилин), задоволення від водіння, висока потужність та ефективність. 

Новий Peugeot e-5008 буде виготовлятися виключно на заводі в місті Сошо, Франція. Він оснащений акумуляторами ACC, виготовленими на гіга-фабриці також у Франції. Крім того, для нового електромобіля діє програма ALLURE CARE терміном до 8 років або 160 000 км пробігу, що є найдовшим терміном дії таких програм серед усіх європейських Брендів.

Продажі електричного кросовера Peugeot e-5008 в Європі стартують уже восени 2024 року. Лінійка моделі включатиме дві комплектації (Allure та GT), три пакети опція для спрощення вибору, а також одразу три варіанти 100% електричного приводу: стандартне виконання з електромотором потужністю 210 к.с.; варіант Long Range зі збільшеним запасом ходу та потужністю 230 к.с., версія з повним приводом Dual Motor 4WD потужністю 320 к.с.

Крім того, в залежності від ринку збуту новий Peugeot 5008 буде доступний з електрифікованими двигунами внутрішнього згорання: бензиново-електричний «м’який» гібрид 48V потужністю 136 к.с. або гібрид типу Plug-In потужністю 195 к.с.

В Україні новинка з’явиться уже під кінець року. Лінійка двигунів буде включати в себе версію з бензиновим турбодвигуном потужність 180 к.с. та виключно автоматичною коробкою передач. І також згодом планується запуск на українському ринку 100% електричної версії 7-ми місного кросовера Peugeot 5008.

  • Естетика світу «хай-тек»

Витонченість дизайну підкреслює тонка елегантна чорна смуга, яка огинає всю передню частину Peugeot e-5008 поєднує ультра-компактні LED-фари. До речі, останні включені до будь-якої комплектації Peugeot e-5008.

Та навіть більше: кросовер Peugeot e-5008 GT стандартно оснащено фарами з інноваційною технологією PIХEL LED. Надсучасна оптика автоматично адаптує світло фар до умов руху, підтримуючи оптимальне освітлення та не заважає яскравим світлом іншим учасникам дорожнього руху.

Продовжуючи інноваційний підхід, вперше розпочатий на Peugeot 408 та Peugeot e-3008, кросовер Peugeot e-5008 також оснащений спеціальними колісними дисками, що демонструють сучасний дизайн та оптимізують аеродинамічні характеристики. Завдяки геометричному дизайну 19-дюймові та 20-дюймові колісні диски виглядають дуже привабливо й додатково прикрашені новим логотипом Peugeot у центрі.

  • Елегантні деталі кузова

Немає нічого більш витонченого, ніж природна простота форм. Новий Peugeot e-5008 повністю підтримує цю філософію, втілюючи її у вигляді дуже гладких та майже вертикальних бокових поверхонь кузова. Крім того, варто відзначити ретельно приховані ущільнювачі бокових вікон, завдяки чому також досягається візуальна «чистота» кузова та гладкість поверхонь.

Ще однією особливості Нового Peugeot e-5008 можна назвати зменшення кількості декоративних вставок на кузові та відмову від хромованих деталей на користь фарбування окремих елементів. Наприклад, передній та задній бампери отримали забарвлення Meteor Grey, а корпуси бокових дзеркал та нижня частина кузова виконані у кольорі Orbital Black.

  • Неперевершена вишуканість інтер’єру

У салоні нового Peugeot e-5008 великий та вражаючий 21-дюймовий «літаючий» дисплей PEUGEOT Panoramic i-Cockpit створює для пасажирів атмосферу високих технологій, водночас пропонуючи максимальну зручність використання.

Вишукана елегантність салону нового Peugeot e-5008 сподобається всім пасажирам. Наприклад, варто відзначити фактурне оздоблення зі справжнього алюмінію та фонове LED-освітлення з можливостями налаштування (доступно вісім кольорів), що поширюється на передню панель і карти дверцят. Разом алюмінієве оздоблення та фонове підсвічування створюють високоякісне, зручне, технологічне середовище.

  • Унікальний салон та дисплей Panoramic i-Cockpit 

Команда спеціалістів з ергономіки компанії Peugeot вирішила об’єднати два основні елементи фірмового салону i-Cockpit: дисплей панелі приладів та великий центральний сенсорний екран. Тепер вони інтегровані у вигнутий панорамний HD-дисплей з єдиною 21-дюймовою панеллю, яка простягнулась від лівої сторони передньої панелі салону і аж до центральної консолі.

Цей панорамний дисплей встановлений так, що створюється враження, ніби він «злітає» (левітує, ширяє) над основою панеллю. Приховані за дисплеєм кольорові світлодіоди додатково підсвічують простір навколо нього та підкреслюють цей ефект.

Розташований для досягнення оптимальної ергономіки, новий 21-дюймовий широкоформатний дисплей злегка вигнутий до водія, водночас залишаючись ідеально доступним для пасажира. Таким чином, надзвичайно велика панель для доступу в «цифровий світ автомобіля» органічно поєднує дві ключові складові концепції салону PEUGEOT i-Cockpit:

У лівій частині над компактним кермом розташовано цифровий модуль панелі приладів, який об’єднує всю інформацію про водіння: швидкість руху, актуальну потужність, спрацювання допоміжних систем керування, напрям потоків енергії тощо.

З правого боку, в області центральної частини передньої панелі, сенсорний HD-екран доступний одночасно для водія та пасажира; його можна використовувати для керування системами опалення та підігріву, клімат-контролем, навігацією, аудіо-системою, функціями підключення тощо.

Новий Peugeot e-5008 у комплектації Allure отримає салон Peugeot i-Cockpit з двома 10-дюймовими екранами, які об’єднані в одну суцільну панорамну панель, створюючи такий самий «літаючий» ефект. Новий Peugeot e-5008 у версії GT стандартно оснащений суцільним 21-дюймовим HD-дисплеєм.

  • Інноваційне кермо з сенсорними панелями керування

Зручне компактне кермо завжди було однією з основ інтер’єру PEUGEOT i-Cockpit – ще від самого запровадження такої концепції салону. Проте сьогодні кермо було значно перероблено, щоб запропонувати ще більше вражаючих відчуттів від водіння та ще більше комфорту від керування додатковими функціями. Кермо зберігає свій компактний розмір та, водночас, воно помітно змінюється завдяки надсучасному інноваційному дизайну. Наприклад, оновлена центральна частина з подушкою безпеки тепер стала меншою за розмірами та візуально ізольована від спиць – таким чином також створено ефект левітації, схожий на «літаючий» панорамний HD-дисплей передньої панелі.

На спицях керма розміщені сенсорні панелі керування, що слугують для оптимальної ергономіки. Вони автоматично розпізнають пальці водія; але активуються лише тоді, коли водій їх натискає. Це дозволяє уникнути будь-яких помилкових команд.

Також нова концепція салону PEUGEOT Panoramic i-Cockpit передбачає тонкі елегантні перемикачі та два пелюстки під кермом, що використовуються для керування рекуперацією під час гальмування. Новий Peugeot e-5008 GT отримує підігрів керма вже у якості стандартної комплектації.

  • Десять сенсорних перемикачів i-Toggles з можливостями налаштування потрібних функцій

На центральній частині передньої панелі електромобіля Peugeot e-5008 розташовані блок сенсорних кнопок i-Toggles, які можна настроювати та запрограмувати для швидкого доступу до 10 улюблених функцій. Наприклад: телефонний виклик певного контакту; запуск навігації до потрібного пункту (дім, офіс); налаштування радіо на частоту улюбленої станції; встановлення вже вибраної ідеальної температури клімат-контролю тощо.

  • Найбільш сучасні інформаційно-розважальні системи від Peugeot

Електромобіль Peugeot e-5008 Allure пропонує систему PEUGEOT i-Connect у стандартній комплектації та забезпечує підключення смартфонів завдяки функції бездротового з’єднання Apple CarPlay або Android Auto.

Новий електричний кросовер Peugeot e-5008 GT додаткового розширює можливості доступу в сучасний високотехнологічний онлайн-світ завдяки системи PEUGEOT i-Connect Advanced, що є стандартним оснащенням для версії GT. Серед іншого, така система передбачає високоякісну навігацією TomTom з функціями «розумного» планування подорожей – позначенням зарядних станцій на маршруті, врахуванням запасу енергії та можливої дистанції пробігу тощо.

  • Дивовижна маневреність, комфортна легкість

Новим Peugeot e-5008 дуже легко керувати за будь-яких умова та на будь-яких дорогах. Завдяки ретельному налаштуванню шасі в традиціях Peugeot, кросовер впевнено почувається на швидкісних трасах, при цьому він чудово маневрує у місті. Для полегшення маневрування Peugeot e-5008 вже у якості стандартної комплектації оснащений камерою заднього огляду, яка пропонує водію два ракурси: стандартний огляд позаду або огляд з висоти пташиного польоту. Ця камера має функцію омивання для збереження ідеальної чистоти лінзи та, відповідно, ідеального зображення за будь-яких погодних умов.

У якості опції, для Peugeot e-3008 буде запропонована системою PEUGEOT VisioPark 360: завдяки чотирьом камерам та 12 датчикам по всьому периметру кузова, ця система забезпечує огляд на 360° всього навколишнього середовища. Це дозволяє уникнути подряпин від будь-яких перешкод, що знаходяться в зонах, непомітні для водія.

  • Понад 40 систем допомоги водію – як черговий крок до напівавтономного водіння 

Електромобіль Peugeot-5008 максимально допомагає водію під час руху, використовуючи всі наявні датчики (камери, радар тощо) та інформацію з онлайн навігаційної системи – все це поєднано у комплекс Drive Assist Plus 2.0 з функціями напівавтономного водіння.

Численні системи і технології допомоги призначені для зменшення психічного/ментального навантаження на водія під час руху різноманітними дорогами та швидкісними заміськими магістралями. Наприклад:

– Адаптивний круїз-контроль АСС із функцією Stop&Go та допоміжною системою підтримки смуги руху; ця технологія дозволяє керувати швидкістю руху та поворотом керма нового Peugeot e-5008, щоб утримувати його на певній заданій швидкості та у певній смузі руху.

– Напівавтоматична зміна смуги руху значно полегшує водіння на магістралях; водій може просто увімкніть індикатор потрібного напрямку (вправо/вліво) та натиснути кнопку «ОК» на кермі – далі система самостійно спрямує Новий Peugeot e-5008 до нової смуги, коли це буде зручно та безпечно.

– Система попередньої рекомендації швидкості виявляє будь-які зміни обмеження швидкості, зчитуючи дорожні знаки та/або отримуючи інформацію з навігаційної системи; далі система пропонує водію обрати цю швидкість для адаптивного круїз-контролю. Якщо система виявляє дощ, то пропонує знизити швидкість відповідно до певних обмежень – наприклад, зі 130 до 110 км/год. на автомагістралі.

Всі функції напівавтономного водіння вимагають підтвердження дій від водія. Відповідні датчики постійно контролюють, щоб водій тримав руки на кермі.

  • Надзвичайно просторий салон для семи людей

Peugeot e-5008 може вмістити до семи людей, адже має 3-рядну конфігурацію салону. Завдяки великій колісній базі, Peugeot e-5008 пропонує чудовий внутрішній простір, великий запас місця для ніг пасажирів другого ряду, а також третій ряд сидінь, який встановлює новий «стандарти класу» в сегменті C-SUV з точки зору комфорту та зручності розміщення пасажирів.

Другий ряд сидінь Peugeot e-5008 оснащений зручним диваном з двох частин, розділених в пропорції 60/40. Разом зі спинкою дивану, що розділена в пропорції 40/20/40, забезпечується ідеальне поєднання модульності салону та комфорту розміщення людей.

Спинки сидінь другого ряду сидінь регулюються за кутом нахилу в п’яти положеннях, що гарантує зручність посадки пасажирів Peugeot e-5008 під час навіть дуже тривалих подорожей. Особливу увагу було приділено оздобленню з використанням високоякісних матеріалів для всіх сидінь другого ряду.

 Доступ до сидінь третього ряду забезпечує система Easy Access. Вона дозволяє сидінням другого ряду одночасно повністю нахиляти та зсуватись вперед. Причому всі операції з маневрування сидіннями максимально легкі та прості, завдяки розташуванню елементів керування у верхній частині спинки сидіння. В поєднанні з широким отвором, який забезпечують відкриті задні дверцята, система Easy Access гарантує пасажирам нового Peugeot e-5008 легкий доступ до сидінь третього ряду.

Третій ряд виконаний у вигляді двох незалежних сидінь, які оснащені регульованими висувними підголівниками. Такі сидіння можуть запропонувати дуже гарний комфорт та зручність посадки: достатня товщина та м’якість подушок, зручні високі спинки, запас простору для голови навіть дорослої людини.

В підсумку, новий Peugeot e-5008 здатний ідеально адаптуватися до будь-яких потреб, пропонуючи від двох до семи комфортабельних міські для перевезення людей, а також чудову вантажопідйомність.

  • Великий універсальний багажник

Новий Peugeot e-5008 пропонує багажний відсік об’ємом 748 літрів у звичній 5-місній конфігурації салону. За умови 7-місної конфігурації салону об’єм багажника складає 259 літрів, за умови складання задніх рядів сидінь та 2-місної конфігурації салону – багажник може збільшуватись до 1 815 літрів.

Виняткова модульність салону забезпечується продуманою архітектурою салону з можливістю незалежного складання сидінь другого ряду (сидіння 60/40 та спинки 40/20/40) та сидінь третього ряду (спинки 50/50). Таким чином, Peugeot e-5008 пропонує кілька конфігурацій корисного простору, величезну рівну площу підлоги за умови складання задніх сидінь, можливість перевезення 2-метровий довгомірів.

Багажний відсік Peugeot e-5008 також дуже продуманий. Наприклад, навіть за умови 7-місної конфігурації салону з встановленим третім рядом сидінь, багажник забезпечує корисну довжину до 42 см: це єдиний кросовер у своєму сегменті, який вміщує доволі габаритні речі та багаж навіть з 7-місним салоном.

Підлогу багажника позаду третього ряду сидінь можна підняти та встановити вертикально, таким чином звільняючи додатковий простір у глибині нижньої ніші для розміщення додаткових валіз або сумок. В зоні розміщення сидінь третього ряду є достатньо місця для зберігання різноманітних речей – близько 80 літрів. Це місце ідеально підходить для зберігання спортивного спорядження або автомобільних аксесуарів. Спеціальна шухляда, що пропонується як аксесуар, дозволяє оптимізувати використання наявного простору та зробити максимально зручним доступ до нього.

Шторка багажного відділення регулюється та може бути встановлена за другим або третім рядом сидінь. Для зберігання шторки передбачено спеціальне місце під підлогою багажника. Нарешті, щоб полегшити завантаження, електромобіль Peugeot e-5008 оснащений електроприводом кришки багажника, причому для версії GT електропривод вже включено в перелік стандартного обладнання.

  • Просторий салон, що дарує відчуття затишку

Окрім великих розмірів салону, електрокросовер Peugeot e-5008 також пропонує водію та пасажирам неймовірну «теплу» та затишну атмосферу. Оздоблення салону чудово поєднує навколишнє освітлення, справжній алюміній, високоякісні матеріали сидінь. Все разом створює гармонію та унікальне відчуття вишуканості всередині цього затишного салону.

Великий панорамний скляний дах гарантує велику кількість світла. Його передню частину можна відкрити для вентиляції та відчуття єднання з навколишнім світом. А його загальна довжина настільки велика, наскільки це взагалі можливо – скляний дах заходить до третього ряду сидінь, що суттєво збільшує загальну площу засклення та дарує максимальну кількість сонячного світла в салоні.

Для забезпечення максимально здорової атмосфери в салоні, Peugeot e-5008 оснащений системою контролю якості AQS повітря (Air Quality System). Ця система постійно контролює повітря, що надходить в салон, й за необхідності може автоматично активувати рециркуляцію. У комплектації GT контроль якості повітря доповнюється системою очищення Clean Cabin, яка додатково фільтрує забруднюючі гази та частинки пилу. Рівень чистоти та якості повітря відображається у правій частині панорамного широкоформатного дисплею.

  • Відчуття максимального комфорту та захисту, як у коконі

Інтер’єр був розроблений таким чином, щоб запропонувати пасажирам особливо гостинну атмосферу, схожу на улюблену вітальню, де можна зручно розміститися та ізолюватись від шумів зовнішнього світу.

Саме для цього Peugeot e-5008 може запропонувати додаткові ламіновані багатошарові передні вікна, що можуть додатково покращити чудову загальну звукоізоляцію.

Нові передні сидіння забезпечують відмінний комфорт завдяки поєднанню привабливого контурного дизайну та високо-щільного пінного наповнювача. Для оздоблення сидінь використовуються виключно високоякісні матеріали: комбінація шкіри/тканини (для версії Allure) або комбінація шкіри/алькантари (для версії GT).

Крім того, передні сидіння у Peugeot e-5008 мають сертифікацію AGR (Aktion für Gesunder Rücken), як відзнаку від німецької асоціації лікарів та терапевтів, що сприяють дослідженням з запобіганню болю в спині. У версії GT передні сидіння також мають вентиляцію та масаж, а підігрів крісел передбачено не лише попереду, але й позаду.

Нарешті, передні сидіння можуть бути оснащені адаптивною пневматичною боковою підтримкою, що ідеально налаштовується до форми та пропорцій тіла кожної людини.

Пасажири другого та третього рядів сидінь отримають максимальний комфорт. Окрім чудового запасу простору, сидіння другого ряду можуть запропонувати функції поздовжнього зсування та регулювання кута нахилу спинки. Окрема панель керування в задній частині центральної консолі дозволяє пасажирам другого ряду обирати оптимальну температуру та налаштовувати інтенсивність вентиляції тризонного незалежного клімат-контролю. Також передбачено додатковий підігрів задніх сидінь з можливістю регулювання.

На центральній консолі встановлено розетку-прикурювач 12V та пару портів USB-C (залежить від комплектації). Версія GT має центральний підлокітник з двома підсклянниками, а в задні дверцята вбудовані висувні шторки-жалюзі, щоб захистити пасажирів від занадто яскравих сонячних променів.

Нарешті, для кожного з двох пасажирів третього ряду сидінь передбачено власний підсклянник, лампа для читання, боковий підлокітник. Також на третьому ряді сидінь доступна розетка-прикурювач 12V.

  • Широкий вибір версій з електродвигунами

Розроблений з самого початку як електромобіль, новий Peugeot e-5008 пропонує одразу кілька версій зі 100% електричними двигунами. Окрім стандартної версії Peugeot e-5008, також в гамі моделі представлені версія з повним приводом Dual Motor AWD та версія зі збільшеним запасом ходу Long Range. Вони демонструють нульовий рівень викидів та забезпечують запас ходу від 500 до 660 км.

Лінійка сучасних синхронних електромоторі з постійними магнітами забезпечує високу потужність та найкращі показники ефективності. Версії з моно-приводом на передні колеса 2WD пропонують потужність 157 кВт (крутний момент 345 Нм) або 170 кВт (крутний момент 345 Нм). Версія з двома двигунами та повним приводом Dual Motor 4WD забезпечує загальну сумарну потужність 237 кВт (157 кВт електромотор попереду та 80 кВт електромотор позаду).

Високовольтний літій-іонний акумулятор працює з напругою 400 вольт та має хімічний склад NMC (нікель, марганець, кобальт). Акумуляторна батарея розташована під підлогою, в межах колісної бази, та відповідає за живлення електродвигунів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Авто року в Україні 2024: обираємо з десяти кросоверів та двох електромобілів

Вантажопідйомністю 1000 кг: класичний пікап Isuzu D-Max перетворили на електромобіль